- 853 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BEN SENİ UNUTMAK İÇİN SEVMEDİM
Bir kız çocuğu. Küçücük elleri... Boyu desen; daha 130 cm falan.Henüz dokuz yaşındaymış. Ne bilsin yavrum aşkı , sevdayı... Ona kimse gönül işi anlatmamış.Sevda yanığı ağırdır izi geçer, sancısı kalır dememiş. Bir oğlan bu güzele gönül vermiş. Kız ne bilsin, anlamamış. Oğlan not yazıp kızın kitabının arasına bırakmış."Seni seviyorum"....
Kız korkmuş. Ne bilsin. Sevmek sanki suçmuş onun gözünde. İkinci annesi olarak gördüğü sınıf öğretmenine gitmiş, şikayet etmiş oğlancığı. Öğretmen ne dese beğenirsiniz :
-Ne olacak yavrum, ne var bunda? Kız çok şaşırmış.O öğretmen oğlana kızar, kulağını çeker diye düşünüyormuş; öğretmen yine de tamam konuşurum demiş.
Kız en iyisi kendim halledeyim, demiş . Oğlana not yazmış. Çocuk aklı ne dediyse artık. Ben sana küstüm falan... Notu oğlanın montunun cebine oğlan sınıfta yokken koymuş, derken oğlan notu okumuş nota cevaben "Seni ömrümün sonuna kadar seveceğim" yazıp kızın montunun cebine koymuş. Kız eve giderken elini cebine bir atmış bir kağıt. Eve gelince okumuş, heyecanlanmış. Notu saklamış. Şansına tüküreyim sakladığı yer abisinin gizli yeriymiş. Abisi ertesi gün nou görmüş, almış. Evde kimse yokken kızı yanına çağırıp sormuş.Kız da her şeyi bir bir anlatmış . Çok korkuyormuş, ya abim babama söylerse diye... Abisi notu alıp oyuncak köpeğin kulağına saklamış. Annesi gile bu konudan hiç bahsetmemiş. Bu konuyu açıp kardeşini utandırmamış.
Aradan bir sene geçmiş. Bu arada kız her gece rüyasında oğlanı görürmüş. Resmen düşlerde sevmiş oğlancığı... Her beden eğitimi dersinde futbol maçı yaparlarmış. Gene ne hikmete kız oğlanı görünce eli ayağına dolaşır, sakarlaşırmış. Oğlanı yere düşürürmüş. Oğlan buna güler, hiç kızmazmış.Zaman akıp geçmiş.O sene de bitmiş.Oğlanın annesi hemşire imiş. Tayini başka ilçeye çıkmış.Oğlan da gitmiş annesiyle beraber. Kız okula gelmiş, oğlan yok. Her gün yolunu gözlemiş. Oğlan gelmemiş. Sonra arkadaşları o gitti demişler. Kız kimseyi sevmemiş o yokken. Hep evlerinin önünden geçmiş. Gülleri koklamış. Oğlanın kızın da ona sevdalı olduğundan haberi yokmuş. Bir sene daha eksilmiş takvimlerden...
............... devamı daha sonra :)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.