YORUMLAR
Hayatta yazılanlar arasında en çok zorlanılan şey Allah sevgisini kağıda dökmektir.Yaşanılması idrak edilmesi ve samimiyetle istenilmesi lazım. Ayet-i kerimede buyurulduğu üzre “Allah size damarlarınızdan daha yakındır”.
Böyle bir güzellik olamaz “ilahi aşk” evet evet “ilahi aşk” insanın içini boşaltan dengesini düzelten tüm organlarını harekete geçiren bir şey.
Anlatılması o kadar zor.
Gökyüzüne baktığınızda yada bir tabiat görünüşünde hep onu hatırlatır ve kelimeler çoğu zaman yetersiz kalır ve iflas ediyordu. Kuşların cıvıltıları , suların çağlaması , gök kapılarını açılıp yağmurlarının yağışı , tabiatın cilvesini , Onu andığını unutmamak gerekir. O kadar merhametli , bi o kadar sevgiliydi.
Onu bir an bile Anmak dünyanın bütün güzellikleri boş geliyordu.Her ruhumun daralışında “Ya Allah” bile yetiyordu bu gönüle şifa. İsmi celili bile anılırken dağlar , taşlar , sular , alem duruyordu. İnsan oğlu durmuyordu ne yazık ki! Yine isyankarca ve hoyratsızca devam ediyordu hayatına.
Onu anlamak onun sevgisini kazanmak o kadar kolaydı ki sadece döktüğünüz iki damla gözyaşı onun için tüm alemlere rahmet olarak gönderiyordu. Ayazda bile onu düşünürken dünyanın en sıcak insanı olabiliyorsunuz. Onu düşünün, gözlerinizi bi nebzede olsa uykudan sakındırmadığınız gözlerinizi bir seferlik onun için kapayın ve düşünün onu! Düşündünüz değimli? Ne kadar huzur verici ve her şeyi unutturan Rabbim ona hamd ve senalar olsun. Gerçekten tatmak istiyen insanlar ömür boyu onunla hamhal olmak isteyip öyle ölmek isterler diye düşünyorum. En çok gördüğüm dünyevi sevgiliyi unutturan , en güzel aşk ve sevgilerin en güzelini seninle yaşıyorum. İnsanlar neden en güzel sevgi , aşk kapısını nasıl sende olduğunu anlamıyorlardı? Bir büyüyüğümüzün dediği gibi “Neye baksam onu görüyorum”! Basit olarak elinize baktığın zaman onunla birlikte olursunuz ve bu sizi dünyanın en güzel insanı yapar. Onun izni dışında bir yaprağın kıpırdayamadığı! Oturup hüzünle secdeye alnınızı koyup onunla en yakın anınızdı. Yarabbi bizlerden ümmeti muhammedinden o güzel aşkını sevgisini azaltma sen olmazsan dünya zerreyi miskal olurdu senin sonsuz şefkatin merhametin her şeyi kuşattı.
Sana yazmak ne güzel Yarabbi bu bir insan aşkı bir dünya bir mal mülk aşkı herhangi bir şeyde değil yaşanmasını hep devam ettirmek istediğim bir şey. Okadar güzel şeyler yarattınki bakıp tekrar tekrar seni en güzel anlıyordum. Güzelliğin tüm güzelliğede tecelli ediyordu yarattığın güzel şeyleri o güzelliğin karşısına geçip seyretmek o arada sana Ulaşmak kaçınılmazdır. “Ya rabbi”
Harikaydı. Çok beğendim. Ne kadar güzel anlatmışsınız ALLAH sevgisini.
Her insan dizelere dökemez içindeki bu sevgiyi...
Rabbime ve bugünlerimize şükürler olsun. Allah herkese gönülbirliği versin. Başarılarınız daim olsun.
SAYGILAR...