BUGÜN kendim İÇİN bir şey YAPIYORUM..
çok zamandır ilk kez kendim için bir şey yapıyorum !!!
senden sonra .....
tek başıma ne yaparım,nasıl ayakta kalırım,kimlere benim doğruluğumu ispat ederim kaygısı ile geçen koskoca on sekiz sene....
oysa ki beni tek başıma bırakmayı tercih ettiğin senelerde ...doğurganlığımı ispat etmiş bir bireydim ama kendimi büyütürken bana verdiğin en güzel hediyeye nasıl sahip çıkacağımı bilmiyordum ...
halbuki yeryüzünde sevgi tohumları,leyla mecnun aşkı ve bir sürü aşk vardı öyle anlatıyordu masallar....bende masal dinleyerek büyüdüm,piştim her toy gibi...
bilmem...neden...
işte o an kör,sağır olmaya karar verdim çünkü çok güçlü olup bir adam yetiştirmeliydim..
sanırım başardım da....çok şükür...
yirmili yaşlardaki ben.... birilerine teyze,birilerine ana,birilerine abla oldum ama birilerine hatta hiç kimseye kadın olmadan !!!
saçımdaki aklarla,kilolarımla,lezzetli pastalarım la,böreklerim le ,yemeklerim le mutlu oldum...
senden sonra ilk kez kendim için bir şey yapacağım !!!
bu yaz...ilk kez çantama iki penye tıkıştırıp yedek şort bile almadan bir kaç gün sevtap’ı dinleyeceğim bir yerler de artık kötü kadın olacak yaşı geçtim
KORKMUYORUM !!! ben KORKMUYORUM !!!
bir çoğunun diline kolay gelen bir ömürde kendi başına zindanlarda çürürken kimse mum ışığı bile yakmaz...
yada senin mum ışığın başkasına güneş gözükür..
senin uykusuz gecen onun güneşi olur tıpkı onun güneşi sana zifiri karanlık olduğu gibi...
yanarsın...yanarsın...yanarsın ve gene yanarsın !!!
karşında canım dediğin bakmaya kıyamadığın göz bebeğin bile...
altına odun atar...üfler bir odun daha bir odun daha
sen acılarınla kora döndüğün anda etrafın dolmaya başlar ve külün soğuduğunda en kıymetli insansın !!! odun attığı günü unutup yokluğunda ölürüm diye sırıtarak dikilir karşına !!!
ooof biri bana masal anlatsın !!!
en büyük tesellim hayatımda kadın, erkek kime selam verdimse ....asla zararım olmamıştır..Kütahya’da birilerini ezdim pişman değilim !! çünkü ben bu adamı büyütürken ne emek verdiğimi biliyorum !!!
bugün kendim için bir şey yaptım !!!
artık seni çıkarttım yüreğimden,beynimden ve hatta en son dün gece kolunu kırdım sen farkında değilsin ama giderken sol omzunu bana bırakıp gitmiştin hala orada uyuyordum...
biraz zor oldu sensiz ilk gece ama huzurlu uyanmak güzeldi !!!
ve hatta bu sabah bebemi bile yolcu etmedim keyfimi bozup...
ben mutluyum ben çok mutluyum ben süperim...
benim hüzünlerimde mutlu olan sen hep bekledin bir yerde tökezleyeceğimi !!! ama ben çok inatım yere düştüğümü,dizlerimin kanadığını sana hiç belli etmedim...
Türkiye şartlarına göre artık yaşlı kavramına girecek yaşlara merhaba dedin bir kaç gün önce ....
aaay bana bir sevinç geldi anlatamam !!!
senin köşene çekildiğin günlerinde ben hala salıncakta saçlarımı uçura uçura sallanıyorum !!!
canı kendine iyi bak,kollestrolünü,şekerini ihmal etme...yüreğine,beynine asla sözüm yok onlar doğuştan çok hastaydılar.....
ve....
ben bugün kendim için bir şey yapıyorum...
SENİ TERK EDİYORUM !!!
YORUMLAR
Geçmişten bir ses bir nefes ne hoştu bu böyle? Bilmem anımsadınız mı ama ben anımsıyorum yazılarınızı, yorumlarınızı. Çok iyi oldu bence. Yazıya gelince: Teorikte iyi bir fikir gibi duruyor kendisi için bir şey yapması insanın. Fakat önemlisi, bunu pratize edebilmek. Umarım olur ve mutluluk verir yapılan her ne olursa. Kutladım.