- 516 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Feshane, 8. Giresun Günleri - 2014, kutlu olsun.. / Hikmet OKUYAR
Feshane 8. Giresun Günleri - 2014, kutlu olsun..
Piraziz’den Eynesil’e Tirebolu’dan Çamoluk’a kadar; Giresun Sevdası ve Giresun Geceeleri deyişlerimle Şebingülü sunumlarımla; Giresun Simidi, Tirebolu Çayı, Giresun Kadayıfı, Görele Pidesi, Pirazir Köfte, Karagöl Dondurması, Dereli Somunu, Şebin Fırınkurusu, Tamdere Pirzolası,
Sarıçiçek Balı,
Şebincevizli Dut Pestili tadında.. Şebinkale muhteşemliğinde selam sevgi saygı..
Giresun İlçeleri beldeleri yerleşkelerinde yüzlerce binlerle Giresunlu Sanatsever Hemşerimizle, onlarca esnafla merhabalaştım.
Gümrük ve Ticaret Bakanımız ile Karadeniz Sevdası konuştuk..Kesinlikle teşvik ve tanıtım fonu ödeneği konusuna girmedik..Sadece hoşgeldiniz derken tokalaştık..
Şebinkarahisar Belediye Başkanına tebriklerimi bildirdim...Özel isteğim olmadığını söyledim..
Giresun Dernekler Birliği Başkanı Halil Kütük ile Giresun Dernekler Federasyonu Başkanı Hasan Turan ile kucaklaştık..
İstanbul Valiliği Radyosu Canlı yayınına katıldım..SUNUCU Malatyalı Şair Şiir Yorumcusu, Nesrin Özlek’e; ’ Fahri Hemşerimiz ol ’ dedim Karadeniz Sevdası ile Şebingülü verdim..
Giresun medyası mensupları Mehmet Cebeci ve Şair Süleyman Usta ile Türkiye Medyası mesubu meslektaşlarımla mesleki sohbet yaptık.
Giresunlu Şairlerle SÖYLEŞTİK.
ÇAMOLUKLU Radyo Tv Şiir Proğramları Sunucusu Şair Şiir Yorumcusu Fatih Aydın ile ÇAMOLUK TÜRKÜSÜ söyledik.
Keşkek yedik.
Trakyalı Şairler ile hasret giderdik.
Görelelii Şairler, Şiir Yorumcuları ve Yazarlar Derneği Başkanı Şair Yazar Nihat Çelik’in kızı ve torunu ile Kitap tanıtımı vesilesiyle tanıştık.Uğur parası ile Karadeniz Sevdası verdim.
Giresunlu Halkbilimcisi Şair Fıkracı Taşlamacı Bilge insan Seyfullah Çiçek ile GİRESUNLU ŞAİRLER ANTOLOJİSİ genişletilmiş olarak yeniden basılsın görüşümüz tekrarladık..İl Özel İdare ve Kültür Müdürlüğü katkılarıyla kalıcı eserlerin yayını teşvik edilmesini istedik..
Giresunlular Hayranı sanatçılar ve ziyaretçilerle de tanıştık..
Gün boyu dolu dolu geçti..
Horon oyynamadım..Müzikli eğlenlelere asla katılmadım.
GİRESUNLU EĞİTİMCİ YAZAR GAZETECİ Zeki AL öğretmenimin yakını vefat etmiş haberi alınca Giresun Yollarında başsağlığı diledim.
Telefonlarda hasta olduğunu bildiren sanat dostlarımıza acil şifalar diledim..
Bir Baha Akşamı Şiir Dinletisi yapan Şiir Yorumcusu proğramclara ve DJ lere başarı dileklerimi ilettim..
Yeri geldikçe; ’ Giresun Tayyare Meydanı’na Tayyare, Tirebolu’ya Tiren, Eğribel’e Tünel, Şebinkarahisar Kılıçkaya Baraj Gölü’ne Feribot, Şebinkarahisar’a da Teşvik Yatırımları ile güçlendirilimiş yeniden Vilayetlık Hakkı Verilsin istiyoruz..’ dedim. ’ Yolların Çilesi Hikmet Okuyar ’ deyişi çok okunsun istiyoruz.’ dedim..
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı,
04.Mayıs.2014, Feshane / İSTANBUL
.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.