- 645 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Emek En Yüce İnsani Değerdir
En yüce, en ulvi insani değer emektir; bir de insan aklının pırıltısı ve vicdanının safiyeti...
Soru ve sorun; kâlp ve vicdan farkı netleştirmesi ve birlikteliğine dairdir...
Bütün dünyanın emekçileri, bir mayıs emek bayramı kutlu olsun...
***
Herkes, hep özgürlükler ve insan hakkından bahsediyor, insan hakkının içine "sendikalı- grevli toplu sözleşmeli" olmak hakkı girmiyor, komedidir !
Tüm verilen haklar bir bir geri alınıyor.. sendikal düşünmek ve mücadele en büyük "günah"tır.
Günahın Uhra’dan, Ukba’ya; dinci sahtekârlarca taşınmış hallerindendir !
Emekçinin hakkını "teri kurumadan vereceksin" diyen Saygın Elçi’ye yakışmıyorlar !
Hiç kimse; sendikalar ve güya sol/sosyalist partiler dahil emekçi sınıf ücretlerinde artış istemiyor; dillendirmiyorlar bile, ayrıca !
Kölelik şartlarında, işşiz kalmamaya fit olmuş durumdayız.
Galiba "ironi" deniliyor, kara mizahtır !?
Herkes, varsa yoksa "milli gelir "şu kadar, bu kadar arttı filan diyebiliyor, paylaşmayı ya da tam ifadesiyle bu gelirden emekçiye yönelik "artık değer" paylaşılmama durumunu, ağzına dahi alan yoktur !
Bunları fazla konuşan veya bunları konuşturan yok; kapitalizmin proleteri/solcusu budur, bu yöntemsellikle ayırıyoruz !
Ufuk Uras, ajan-provakattör Eruğrul Kürkçü ve etnik Kürt faşist sosyalizmi buna örnektir.
Her yerde ultra moda söz "paylaş"; yukarıdaki nedenlerden, paylaşım yoksa sol yoktur; sosyalist de yoktur:
Öyleyse, söz kömünal, eylem de kapitaldir !
Olan mı nedir peki; onlar sahte, olanlar emperyal solu, sosyalistidir !
Karikatür soldur, cücedir, hobit sosyalize halidir, emperyalizme kapılanınca doğal sonuçtur...
Bir de "düşünmek" sözü çok revaçtadır, fakat akılla olanıyla değil; kâlbin, kalp-sahte hali olan "vicdasız"lıkladır, artık düşünmek...
Ya da insanımsıya has, anatomik ve fizyolojik durumunda düşünmektir diyebiliyorum; artık düşünmek !
Aklın mideye, kâlbin de üreme organları bölgesine evrilmiş hali ve mutasyonik stabil insanımsı fizyolojisi, bu türe özgü "düşünmek" konumlanması olmaktadır !
Yine de sömürüye, emperyalizme ve kapitalizme karşı; bir mayısınız kutlu olsun...
Sosyalizm, insanlık için hep büyük umuttur !
Ahmet Kutlu Ayyüce
30.04.2014-21:27