- 560 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Tecrübe(!)
Hayat her gün bir şeyler öğretiyor bize. Kendinden başkasına güvenilmeyeceğini, aşkların, dostların sadece menfaatler üzerine kurulu olduğunu, mutlak doğru olmadığını en acı bir şekilde öğretiyor. Sonra da buna tecrübe deniliyor. Dedikleri gibi tecrübe sert bir öğretmendir. Önce sınav yapar sonra ders verir.. Sahi bu kadar darbe aldıktan sonra size yardım etmek isteyenlere kim yardım edecek? Onlar çok mu iyi insanlardı. Hiç sanmıyorum yardım dedikleri şey züğürt tesellisinden ibaret.Kendilerinin bile inanmadığı boş laflar. Hayat dedikleri şeyde sana senden başkası yardım edemez. Gün gelir tuttuğun bütün dallar teker teker kırılır. Sonra buna da tecrübe dersin. Hoş, insanların yanlışlarının bedelini sen ödedikten sonra buna tecrübe deyince ne kazanacaksak artık.. İnsanları anlamak imkansız. Ben vazgeçtim yaşama dair her şeyden..
YORUMLAR
Çok karamsar bir yazı olmuş.
Gerçekler resmedilmiş aslında ama,
yine de hayata bir yerinden sarılmak gerek diyorum ben.
Öyle, darbeyi yedim, düştüm, mahvoldum diye düşünmek doğru değil.
Hayatın bir yerinde, muhakkak bir bukle güzellik kalmıştır ve bizleri beklemektedir.
Önemli olan,
kararlılıkla, azimle, inatla aramak ve bulmaktır onu.