- 629 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
No Smokin But Frak
Smokin mi giyelim frak mı?
Cüppe mi, sarık mı?
Kendi adıma smokini tercih edeceğim.
Televizyonlardan izlediğim kadarıyla geniş bir kuşak takılıyor ceketin içine..Onun altına da çaktırmadan korse giysem, kemerimin üstünden pencereden yarı beline kadar sokağa sarkan evde kalmış kız gibi eğilen göbeğimi toparlamaya da yardımı olur belki.Ben de smokin giymediğimde, içime çekmekten nefessiz kaldığım göbeğimi rahatça salabilirim korsenin cidarlarına doğru.
Kraliçenin verdiği davet değildi bunları bana düşündürenler.
Bizimkilerin kraliçeye verdiği davet dolayısıyla düşündüm, smokin giysem nasıl olurdu diye...
Yok yok...
Davetliler arasında yoktum...
Bana , "Lütfen Gelmeyin" notu göndermişlerdi.Altında da tabii ki "Gelmeyecekler için smokin mecburidir" yazıyordu bütün davetlerinde ve davetiyelerinde olduğu gibi majestelerinin.
"Nazik taleplerine icabet ettim elbette, gitmedim..
Smokini ise giymedim nota rağmen.
Umarım vermek istediğim ince mesajı anlamıştır.
Var mı öyle, hem kendi verdiğin davette, hem de sana verilen davette sadece senin protokol kuralların uygulanacak diye bir kaide?
-Müsaitseniz akşam annemler size gelecek, çay seylan, içine de bir tutam tomurcuk atılacak,fincan takımları da mal müdürünün Kilisden getirttiği kaçak takımlar olacakmış, çocukların çorapları temiz, çorapsız ise ayakları yıkanmış olacak, oturulacak misafir odası ikindiden itibaren camları açılarak havalandırılacakmış..
-Olur yavrum, buyursun gelsinler...
"Ne nazik komşular, mahalleye yeni taşındık diye nezaket ziyaretinde bulunacaklar herhalde" şeklindeki ruh haliyle bekleyeceğimi mi sanıyorlar bunlar?
Bakın, bakın..!
Sizin protokol kurallarınızı sizden bile daha iyi yerine getirebiliyoruz, nasıl ama?
Bizim kökümüz kurutuldu, daha yeni yeni filizleniyor aşlanmış dallar, kendi kurallarımızı yavaş yavaş oluşturacağız işte öğrene öğrene...
Çağın "Pembe İncili Kaftanı" keşfedilene kadar bekleyecek sabrımız olacak mı bilemiyorum.
Ama, bu smokin beni dumanaltı edemeyecek...
Ciğerlerime bu evrensel havayı çekmeyeceğim.
Zaten 19 Mayısta sigara yasağımız da başlıyor, bu sefer başka bir kurtuluş mücadelesine miladlık yapacak bu tarih...
Sloganı belli bu mücadelenin;
No Smokin, Hem Bırak...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.