....bilirim kaç çabuk ..
belkide bilmem .. bilsem de zaten ne olduğuna,neler olabileceğine karar veremem... garip bi şok dalgasının ardından açtığımda gözlerimi yatağım başucumda, telefonumun yanıp yanıp söndüğünü görür gibi oldum.şu an içtenlikli değil duyduğum seslerim. biraz daha zorlayınca ışıkları yanacak aklımın, gündüzleri değilmeyen yerlerinde... ve ben o zaman içtenlikle konuşup,konuştuklarımı beynimde yorumlayıp,parmaklarımı dize getirip hareket edeceğim ve sen uzaklardan dinleyip beni taaa çok uzaklardan gözlemleyip yavaş yavaş kafamda yaşadığım karmaşamın -gecenin bu saatinde az da olsa - farkına varacaksın ... sen diyorum çünkü aklımdan geçenler senle ilgili.. arkamda durup omuzlarıma, ıslanmış, terlemiş,yorgun gövdeme bakıyorsun. dilini bile bilmediğin bir insana kızıyorsun ... kızmaması lazım insanın hiçbirşeye .. düşünüyorum.. gövdemde,midemde hissettiğim bu garip hissizliğe benzer hisleri sen değerli varlığa nasıl açılabileceğimi düşünüyorum.. aslıda aklımda yaşananlarımın en derinini atmam lazım çiziğini hayatıma.
Senden bahsedelim biraz sende payına düşeni al!!! alman lazım çünkü bu aralar çokça kızmıyorum sana !!!
devamlı geviş getirir sersem bir halin var.yıllar sonra anladığında akan suyumun tadını, dalların,avuçların.benliğin çoktan başkalarının arzularıyla dolmuş olacak. şarkılarından etkilenmeyecek,gülüp geçeceksin. ancak o gülüşün akşamında aslında istediğin için yalnız kaldığına inanacak, içini rahatlatmak için, sıkılır mı acaba karşımdaki diye düşünmeyecek, çok fazla içilen sulu rakının ardından kusar gibi düşüncelerini kusacaksın aklından. ama ben senden daha şanslıyım. senden önce kusuldum. içildim. şaşkın şaşkın bakarken etrafına farkına bile varamadan geçeceksin aynı yollardan. nağmeler duyacaksın . içleneceksin ve bağırsanda duyulamayacaksın.. şimdi gülüyorum işte halime. o zamanlar kimse bana değer vermezken en az benim kadar şimdi ben yolunu çiziyorum ıslak parmağımla.. yolun açık olsun .. birazdan geleceğim ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.