- 1433 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Canım Babam;
canım babam;
Seni nasıl anlatsam nereden başlasam içimi nasıl döksem...
Üç kızının kahramanı, bazen komik baba, kahvaltı hazırlayan baba, kızlara düşkün bir baba..
, her şey öyle güzeldi ki seninle... ailemle...
Sana kızardık bazen okula giderken az harçlık veriyorsun diye bazen kalbini kırardık cimri derdik sana, bilmezdik hayatın pahalı olduğunu çocukca belki de akıl edemezdik kolay mıydı üç çocuk büyütmek...
Seni çok sevmemize rağmen hep mesafeliydik sana karşı annemizle daha ilgliydik sanki..
Evet babam aslında dedim ya sen benim hayatımda tanıdığım en iyi en sevecen, en komik ve en iyi insandın...
sonra hepimiz evlendik birer birer hiç istemedin dizinin dibinden ayrılmamızı..
Her ayrılışımızda ağlardın , hüzünlenirdin..
Canım Babam, Kalbim
aramızdan ayrılalı sadece bir ay oldu o kadar taze ki acımız ve bu acı hiç bitmeyecek hiç geçmeyecek, en üzüldüğüm şey seni göremedim yanında olamadım öyle acı ki yokluğun insan kaybedince anlıyor babam...
Keşke daha çok yanında olabilseydim... anladım ki hayat bir varmış bir yokmuş..
Allah kimseye anne ve baba yokluğunu yaşatmasın..
Evimizin direği, Yaşlı Çınarımız Nur yüzlümüz
Seni Çok Seviyorum babam...
YORUMLAR
Mekanı cennet olsun diyorum.
Üzücü bir çalışma.
Acı da henüz çok taze.
Ne demeli?
Allah, kimseye baba acısı göstermesin diyelim.
Baba sevgisi gerçekten çok anlamlı, çok duygusal dile getirilmiş.
Vefalı evlat böyle oluyor işte.