- 1988 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVİYORUM SENİ
Seviyorum seni, canımdaki yaşayan can gibisin. Her an seninle yaşıyorum. Karanlık gecede gözlerin bir yıldız gibi parlıyor. Sevginin sıcaklığı süzülüyor yüreğime. Seni sevmek için kalbimdeki umut kırıntılarını senin yüzündeki tebessümlere yüklüyorum. Seninle iki ayrı bedenin tek kalbindeki sevdayı yaşıyoruz. Sana söylediğim her kelime, sana okunan her şiir senin kalbindeki sevgiyle güzelleşip özel bir sevda oluyor. Sevdalıyım sana…
Seni sevmek kuru bir ekmeği paylaşmak gibi. Her lokmada daha çok seviyorum seni. Yıldız olup senin karanlığında gözlerinde kaybolmak belki senin sevginde nefes almak, yalnızlığa perdeleri çekip mutlulukların gölgelerinde serinlemek seni sevmek. Seviyorum seni demekten öte için yaşıyorum bu hayatta. Öyle tutulmuşum ki sana anlatamam. Daha çok seni sevmek için yüreğine konakladım.
Bir misafirdim ilk önceleri ama artık öyle değil, seni, senin kalbinde seviyorum. Dertlerimi seninle unutup, acılara seninle gülümsüyorum. Senin gül yüzünde umutla bakıyorum artık yarınlarıma. Uçurumun kenarında solmayı bekleyen bir çiçekten, senin sevginle yeniden mutluluklara tomurcuk açıyorum. Sen farklısın. Canımsın, nefesimin mutluluk rengindeki suretisin. Sevdanın en güzel meleğimsin. Kalbimdeki tek can, hayata dair tek umudumsun. Seni sadece sen olduğun için seviyorum. Geleceğimsin benim, her şeyimsin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.