- 1610 Okunma
- 10 Yorum
- 2 Beğeni
VERYANSIN
DİP NOT:
BELLİ BİR KİŞİYİ HEDEF ALMADIM, GENEL İTİBARİ İLE DARALDIM,
KİMSE KEYFE KEDER İNTİHAR ETMEZ!
YORUMLAR
sizler gerçek çığlığı gerçekten göreceksiniz ama hep beraber olacak
gelneyay yanlış yazmış olablirilir katılmıyorum tespitleri bilim ve sıradışı onları geçelim yazı bence bir hayrırış çığlık ya
Karışık bir durum.
Biraz önyargılı mı olmuş ne?
Bu yazıyı okuyunca;
az buçuk şiir yazma hevesiniz var ise, onu da kaybediyorsunuz galiba.
Gerçi,
bizim şiir flan yazdığımız yok da,
yazanlara ağır eleştiri var.
Her halde hepsine değil.
Hak edenleredir muhakkak.
Ama,
yine de oldukça ağır bir yazı olmuş.
Filiz Şahin.
geçmişte bu konuyu işlediğim çalışmalarım da oldu
bazen hak edene hakkını vermek gerekir
kelime elbet değerlidir ancak her şey söze kurban edilir mi , işte orada biraz durmak gereklidir...
saygı sunuyorum
Sanal da iyi kim kötü kim belli olmaz ama genellikle kötü de olsalar hep iyidir insanlar çünkü kötüyü ve kötülüğü kimse kabullenmez,benim düşüncen bakılması gerken süslenmiş laflar yada şiirler olmamalı,dost,arkadaş yada aşık olanın yüreğine ve seni ne kadar kabullenip mutlu etme yönünde sarfettiği çabaya ve fedakarlığa bakılmalı,ama ne yazıktır ki bazen yüreğimizi okşayan rengarenk sözlere kanıyoruz.
Yazınız sitemiyle de çok güzeldi.
Filiz Şahin.
İnsanın herşeyi birebir yaşaması gerekmiyor o kadar çok duvara çarpan kadın ya da erkek ve hatta çocukla karşılaşıyorsunuz ki, Korkunç insan profilleri...
Toplumda yaşanan inanılmaz açlık çukurlarını görüyorsunuz. Zannetmiyorum ki bu yazıyı okuyan ya da yorum yazanlar bu durumlara yabancı olsunlar.
Ben sadece her kuşun eti yenmez hesabı aldığım saldırıyla 9.köyün delisi olmayı yeğledim o kadar ve olayı sadece şiir siteleriyle sınırladım, ya da şiirle sınırladım diyelim...
selam ve saygı sunuyorum
Sanal alemin teknoloji çağında ulaştığı şu düzeyde iyilerde var kötüler de. Ne tek başına iyilerin varlığını sağlayabilirsiniz ne de tek başına kötüleri yok edebilirsiniz. Sonuçta HER ŞEY KENDİ KARŞITLIĞINI DA İÇİNDE TAŞIR.Bunu dışında ki bakışlar bu temel yasaya uymaz bence. Ama aslolan , önemli olan galiba İYİLERİ SEÇMEK ; ONLARI ALABİLMEK:.
Yazı içinde yer yer sitemli ve sert mizaçlı söylemleri saklıyor da olsa onlarda yaşamın bir parçası diyerek ilgiyle okudum . Beğeniyle paylaştım.
Filiz Şahin.
saygı sunuyorum
Filiz Şahin.
saygı sunuyorum
Filiz Şahin.
saygımla