- 618 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
püskevit ve hansel graker durumlaruuu
Komedi , güldürü , şiirde , hikaye’de , roman’ da , tiyatro eserlerinde , kısacası sanatın her dalında ,
ciddi bir yeri olan , en önemli sanat dallarından birisidir.
Birilerinin asık suratlarıyla , kıl kaptıklarını , dışladıklarını görüyorum da bu beni hiç şaşırtmıyor dostlar ...
Sanat ile ilgili her insanın , azıcık da , sanattan anlaması ve komedi , güldürü eserlerine de saygı göstermesi
beklenir tabi ...
Ama vermemiş mabut , onlara da kızmamak gerek. Beyinsel yapılarında var bir dengesizlik ...
püskevit’ in hansel ve graker’e karşı
ne üstünlüğü olabilür?
hepisi de zevkle yenilebilür
yeter ki ,
Allah hepimiz içüüüün
zihin açıklığı virsin ba ... ?!?
Aman ha aman sakın gülümsemeyin , ya da gülmeyin dişleriniz görünür ne kadar ayıp tü tü tü !
Bir anımsatma yapalım biz yine de , gülmek ya da güldürmek , asla ayıp bir şey değildir.
Asık suratıyla " adam " imajı verdiğini zanneden nice nice bahtsızlar görmüşüz biz :))
Gayretleri boşunadır bilsinler. Kimse inanmaz onların asık suratlarıyla, olmaya çalıştıkları hayale :))
Mert YİĞİTCAN
27 . 04 . 2014
istanbul
püskevit ve hansel graker durumlaruuu Yazısına Yorum Yap
"püskevit ve hansel graker durumlaruuu" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Mert YİĞİTCAN
@mertyigitcan
Gülebilmeyi başaran ve bundan da utanmayan şanslı kitledensiniz demek ki arkadaşım kutlarım sizi :))
Mert YİĞİTCAN
@mertyigitcan
Teşekkürler dost :) Gülümseyebilenlerden olmanız ne güzel :)
Mert YİĞİTCAN
@mertyigitcan
Tam da " insanlarımız acaba gülmeyi de mi unuttular " diyorken kendi kendime , yorumunuz ilaç gibi geldi dost :)
Birazcık gülümsemek her insana iyi gelir diye düşünürüm hep :)
Birazcık gülümsemek her insana iyi gelir diye düşünürüm hep :)
NÜS
@nus
Aslında yorum yapmayı beceremem, yazıları da gece okur, sessizce kaçarım.
ama süperdiii... :))
ama süperdiii... :))
Mert YİĞİTCAN
@mertyigitcan
Cnsınız siz yaw :)) Arada gülelim neşelenelim de mi gardaşım :))