- 652 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Elektrik Kesilince Tanıştıklarımız :)
Resim çok hoşuma gitti...
Ne kadar doğru. Misafir geliyor mesela, çocuklarımızın yüzlerini görmeden geri dönüyorlar. Odalarından çıkmayan çocuklarımız.
Eşlerimiz, bizler hep aynı değilmiyiz. Kimimiz az lkimimiz biraz daha fazla , bilgisayalara bağımlı halllere gemedik mi?
Sabahlara kadar başından kalkmadığımız şu sanal ortam, bizleri ne gibi güzel şeylerden alıkoyuyor acaba. Mesela çok geç yattığımız için, ve çok geç kalktığımız için seher vakti serinliğini hissedemiyoruz hayli zamandır.
Ve sabah namazına beş kala bastıran uykular sayesinde kaçan sabah namazları...
Ve gece namazlarımız, uzun zamandır aklımıza bile gelmeyen...
Ve dualarımız...
Gece seher vaktinde yapılan duâ kabûl olur.) (Tirmizî)
Seher vakti Allâhü teâlâ buyurur ki: İstiğfâr edeni mağfiret ederim. İsteyene istediğini verir, duâsını kabûl ederim.) [Müslim]
Güneşin doğuşunun sıcaklığını pencerelerimiz sıkı sıkı kapalı olduğundan dolayı odalarımıza dolduramıyoruz...
Güneş girmeyen odaya radyasyon denilen, o artık kemiklerimize her zerremize işlemiş mendebur şey hakim...
Resim beni acı acı güldürdü. İnternet başında bulunan sevgililer, aldatma ve boşanmayla biten evlilikler.
Aklıma bunlar geldi. Aslında daha neler neler...
Faydaları yok mu?
Olmaz mı? Ama bizler nerede lüzumsuz iş varsa onunla müşerref oluruz. Ve her işte olduğu gibi,’ vur deyince öldürürüz ’ nedense ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.