wirüs yedim sol yanımdan..
Sanal alemde kurmuş kendine bir düzen.Yöneten, yönetilen tutsaklığın pençesinden kurtulamayan neden? Akbabalar, Kartallar,çakallar, ya şahinler sinek peşinde koşar..
Sanal mücahidler; ellerinde çay bardaği cigarası savaşırlar Filistin ile çeçenistan arasında..
İman hırsızları şeytanla kanka fetva makamında..
Aşk perileri erosla afrodite çelme takmakta....Nefertiti bile masum kaldı,sanal meleklerin yanında.
Forum adminleri olmuşlar padişah; yazma, çizme, konuşma dingonun ahırımı sandın banlarım seni ah.Getirene kadar ağam gidincede paşamsın....way anam way
Asker, polis, istihbarat, mit nerde olursan ol tipin tip!!!
Siyaset, politika ve entrika hepsi aynı çatıda..
Tırmanıyor karapençeleri ile mason, siyonist, asala
Son Haçlı savaşı yapılacak MİCROSOFTTA
Türk, Kürt, Ermeni kafirleri Anadolu üzerinden biçiyorlar kelleleri...wahovvv demeden alamıyor insan kendini..
ey! web sahibleri ne sandınızda kendinizi yorumlara yorum yapanlar elinizin altında!
Beyaz yalanlar kara kefenler oluyormu entari.
Hasta ruhlar kolkola geziyor, putlaştırmiş interneti imanına yol seçiyor..
sizi hainler sizi, bildiniz herkesi kendiniz gibi.........
Küheylan gibi şakıyan erkeksen gel ulan!!! adresini ver gelmessem nahmerdim diyen ERsanal.
yalan DÜNYA gibi yalan....werdiğini okka gibi alan sanalDÜNYA!!!
Wirüs yedim sol yanımdan. en trojenliside dost dediğim dostlardan.....
yaşadığım sürece iki şey bildim demiş üstad!
BİRİ ÖZGÜRLÜK..........
BİRİ ÖLÜM......
ÖLÜM+ÖZGÜRLÜK-tür bize........Gerisi hep ANGARYA -YALAN