imkansiz ask
En imkansizindan bir askti onlarinki .en azindan ikiside oyle oldugunu dusunuyorlardi.Yollari ayni okulda hatta ayni sinifta kesismisti.Guzel kiz ,erkekten senenin basindan beri hoslaniyordu.Karsiliksiz oldugunu anlayinca,O’nu unutmaya calisti. Unutamasada, O’nu kalbinin en guzel yerine hapsetti, bir daha acilmamak umidiyle. Ama ask bu, insan bir kere asik olunca hayati kayiyor. Ve kiz hapsettigi cocugu istemeden tekar disari cikardi. Kalbini ,O’nun resminin oldugu bir cekmeceye koymustu.Hani cekmeceler kilitlenince genelde anahtar kaybolur ya, kizin kapattigi cekmece her defasinda aciliyordu adeta. O da dayanamayip kalbini aldi. Zamanla bu hoslanma sevgiye donusmeye baslamisti ve cocuk artk sanki kizin vazgecilmezi olmustu.O snfta oldugunda ici bilinmiyen bir huzurla doluyordu. Ama o yokken sanki nefes alamiyordu. Nefes almak icin nasil oksijene ihtiyac duyuyorsak, cocukda gusel kiz icin oyleydi. Kiz, bu askin imkansiz olduguna inandirmisti kendini. Belki, olene kadar birlikte olacaklardi. Belki de cocuk ,gusel kizin ilk adimi atmasini istiyordu ama kiz bundan cok korkuyordu. Gunduzleri kiz icin cok gusel geciyordu. Ama gece oldumu, yalnizligiyla basbasa kaldiginda tekrar cocugu dusunuyordu. Aslinda aklindan hic cikmiyordu. Ve gozyaslarinda boguluyordu adeta. Sonra uyuyup kaliyordu ,sabah oluyordu. Aynaya baktigida gozlerinin sistigini farketti. Ama yapacak bir seyi yoktu ,cunku o asikti. Ask da gozyasi demekti. Okula geldiginde ise, icini huzunlu bir sevinc kapliyordu. Dersleri dinleyemiyordu. Belki de yuzunu kapatip agliyordu. Cocuga askini itiraf etmek, deliler gibi sevdigini haykirmak istiyordu ama bu dusunceden ileri gitmiyordu. Cunku bir kere demisti ya, bu imkansiz bir askti. O’na bir ulassa, kiz dunyanin en mutlu insani olacakti .Zaten O’nun oldugunu hissetme duygusunu hep dusunuyordu. Geceleri teninin, ellerinin sicakligini dusunuyordu. Ruyasinda hep mutluydular. Elleri bir an bile ayrilmiyordu, ruyasindada olsa sicacik nefesini hissediyordu. Seni sevioyorum sozunu gozleri haykiriyordu adeta. Bakislariyla anlasiyorlardi. Hep birlikteydiler, cok mutluydular. Hic tartisma olmuyordu. Yagmurun altinda hasta olmayi goze alarak sarilip dans ediyorlardi. Guzel kiz, hayallerine ulasmisti sonunda. Ama yine o acimasiz sabah oluverdi. Kiz gozleri yasli bir sekilde uyandi. yasadiklari cok guzeldi ,Ama bu sadece bir ruyaydi . O ruyayi yasamak istedi. Gozlerini kapayip , o ruyada yasamak istedi ama bu imkansizdi, tipki asklari gibi ...