- 920 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
EVLAT !
------ ’’ Hiçbir kimse, gücünün yettiğinden fazlasıyla sorumlu tutulamaz” (Bakara, 223)
------“Allah, bir kişiye ne vermişse ancak onu yükler kimseye gücünün üstünde bir şey yüklemez . ALLAH, bir güçlükten sonra bir kolaylık yaratacaktır.” (Talak-7)
Rabbimiz biz kullarını darda koymaz koymasına da, bizler Rabbimiz gibi sonsuz merhamet sahibi değiliz maalesef...
Mevlamız değil ama kulları bazen çok ağır yüklerin altına itiyorlar en sevdiklerini...
İçler acısı bir yaşanmış öykü paylaşmak istiyorum sizlerle.
Yeni tanışmış olduğum bir arkadaş, kollarını açtı gösterdi. Dirsekleri şiş ve kemiklerinin dışarıya doğru çıkmış bir görüntüsü vardı. doktora gitmiş, ağrılardan duramadığından dolayı.
Doktor önce romatizmadan şüphelenmiş. Tahliller temiz çıkmış. Doktor şaşkınlıkla sormuş :
------Çalşıyormusunuz ?
------ Evet
------Nerede ne iş yapıyorsunuz?
------Evde çalışıyorum ...
-----Nasıl bir çalışma bu,kollarınız çok zorlanmadan dolayı bu hale gelmiş olmalı.
-----Çocuk kaldırıyorum, çocuk taşıyorum...
-----Nasıl yani ?
Arkadaşım bu şekilde anlatıyor olayı. Gülerek.İçi acıyarak...
-----Çok yoruldum....
----- Bıktım artık!
-----Hem anne hem babalık yapmak çok zor !
Arkadaşımın karşı komşusu olması hasebiyle, az çok bilgim vardı.İki tane oğlu vardı bu zavallı kadıncağızın.
İkisi de bedensel özürlü olan bu iki erkek çocuğun babası:
----- BENİM DE HAKKIM, SAĞLIKLI ÇOCUK SAHİBİ OLMAK DİYEREK, BOŞANMAK İSTEMİŞ...
Ve boşanmışlar,sanırım bir başka kadınla evlenmiş. Tam olarak bilmiyorum detayları, ama şu an ki durum :
Bu kadıncağız, ufak tefek bir bayan ve birisi yatağa bağlı, birisi tekerlekli sandalyeye mahkum iki tane evladına tek başına bakıyor... Ne kadar ağır bir yük Allahım!
Ne acı değil mi?
Bu yükü hayat arkadaşın sırtına yükleyip kaçıp gidiyor...
Ey Rabbim sen bu kadıncağıza yar ve yardımcı ol !
YORUMLAR
sabır diliyorum ... selamet dılıyorum ...vıcdansız baba,yada lanet olsun onun genlerı taşıdığı yük evlat bu çöpe atılmaz satılmaz ... bir kedi yavrusunu bır anada yavrusunu bır şekılde sürükler ... hiç bırakmaz annelık duygusunu bılen anne .... rabbım kolaylıklar versın ...