- 847 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgiliye
Yıllardır içinde sakladığın ve haykırmak için biriktirdiğin sevda sözlerinle gel ya da konuşma, tek bir söz bile söyleme suskunluğunla gel. Gel sadece gel bana . Sana kendini anlatmana fırsat vermeyenleri bırak gel bana. Uyumadığın gecelerinle uykusuz sabahlarınla gel bana. Ben seni koşulsuzca sevmeye hazırım , sorgulamadan yargılamadan, değiştirmeye çalışmadan seni sadece ve sadece sevmeye hazırım.Hayatın tüm güzelliklerini seninle keşfetmeye seninle yaşanılacak sevdanın isimsiz bir neferi olmaya hazırım. Gel ve sarıl bana, bu sahte hayatların dost yüzlü düşmanların, yalancıların ortasında tek inandığım gerçek sen ol, suç ortağım ol, AŞK olma suçunu birlikte işleyelim. Bekleyişle tüketme ömrümü gel ve sarıl bana. Sadece bana gel yar. Son bulsun bu kalabalık şehirdeki yalnızlığım. Vazgeçilmezım olmak için gel. Seni kaybetmekten öyle bir korkayım ki düşüncesi bile titretsin yüreğimi, bedenimi. Sen olmadan yaralasın acıtsın kalbimi. Başkalarının asla göremediği, bir tek benimle konuşan içindeki o deli çocuğu çıkartmak için gel. Yıllardır ışık girmemiş karanlık yüreğimi aydınlatmak için sadece bana gel. Ben seni her daim sevmeye hazırım. Sonsuza dek sevmeye... Seni Seviyorum Sevgilim...
Seni Seviyorum Yarim...
Nazlı Can
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.