- 414 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDEN KARIŞIK --5 -****
***** ((Üzüm üzüme
baktı......
karardı
tüm bağ,bostan !!
biz baktık
bakıştık...
sarardık solduk
hiç yoktan !!!)))
***** " Hiç kimse vazgeçilmez değildir !!!"... Hadi oradan be !!! Madem öyle de yıllardır ne pahasına olursa olsun ; neden vazgeçemedim ya
***** " Hep uykusuzum !!!"... Herkesin uykusu var oysa ki... Ben uykusuz nasıl yaşarım !!!
***** "Bu günde uykumu alamadım !!!"... Neden ki ; marketler mi kapalı !!!! Sanki uyku satılıyor da !
***** Susun !!!! Bakın susunca ne kadar sakin her şey !! İlla konuşacaksanız kendinizle konuşun !! Geveze susuş işte kendinizce !!
***** Ben hayallerime hiç ulaşıp,dokunamadım !!! Özeller; ne yapayım dokunulmazlıkları var işte !!!
***** Denk al ayağını hey !!! Sen bir kardeşsin; benimse her elim beş kardeş be; heyttt !!!
***** " Aşk yağıyor.. Aşk için kuduruyorum !!! " Şarkı ya bakın .. Oştt !!! Oşttttt be !!!
***** " Adını dağlara yazdım !!! ".. Hikaye.. Nasıl çıktın o tepelere,sırt çantan da o kadar boya ile
***** Elimizdeki parmakların tek tek temsil ve görevlerini anlatırlar da ;herhangi birinin yokluğunda ikamesini söylemezler !!! Örneğin; baş parmak zaferi simgelerken; orta parmak malum.. Ya yoksa; işlevini nasıl ve ne ile yerine getirilecektir
***** " Öyle zor, öyle zor ki seni içimden çıkaramıyorum !!!" diye tutturmuş solist !!! Zor dur elbette .. Ama bazılarını biraz ıkınarak,hafif bir müshil ilacı ile kolayca çıkarabilirsiniz !!!! Çünkü; o kanalizasyona layıktır !!
***** "Sükut altındır !!! " dediler... Sustum hep..Ne altını ? Borçlandım kuyumcuya üstelik !!!
***** " Yaşıyorum görünmez hayalinle .. Belki bir gün diye beklerim ümidiyle !!!" .. Hayalinde bile göremediğini ,gelecek diye daha çok beklersin !!!
***Fikirlerimizi,kültürümüzü , güzel haslet ve melekelerimizi bir fidan gibi gün geçtikçe yeşertip,dallandırıp budaklandırarak ; kocaman çınarlara çevirelim. O takdirde; o çınarın gölgesinde çok birey huzur ve mutluluk yaşayacaktır. !!!
*** Üretilen fikir ve düşünceler toplumca kabul görmüşse artık ebediyete kadar yaşayacaklardır !!!
*** Şahsiyetsiz ve cahilseniz ; eline tokmağı alan vurdukça çok boş ve abes sesler çıkarırsınız !!!
*** Öldükten sonra anılacak olan siz değil;, icraatlarınız, eserleriniz,fikir ve düşünceleriniz dir !!!
*** İnsan bilmediklerinden çekinir ve ürkekleşir !!!
*** Mezkur konu hakkında donanımlıysanız; asla çekinmez ve korkmazsınız..
*** Şayet dürüstçe,saygı içinde karşınızdakini seviyorsanız; bu sevgide kimse art niyet aramaz ve düşünemez !!!!
*** Allah’ın tartışmasız bu alemi yönetmesi,şekil şemal vermesi ; bizlerin düşünmesi,çaba harcamasına engel teşkil etmez !!
*** Yanlışıyla ,doğrusuyla;birbirlerini saygı ,anlayış içinde sevgi dolu sırtlayıp gidebilen eşlerin aşamayacakları engelli manialar yoktur
*
** Yaptığınız yanlışların ve yenilgilerin kıymetini biliniz !
*** Humuslu toprak gibi olan insanlardan sakınınız !!
*** TV de, sinema,tiyatro ve opera da sahnelenen oyunlar hariç: hiç bir hadise de seyirci kalmayınız !!
*** " Yarını iyileştirmenin yolu,bu gün neyi yanlış yaptığını bilmektir !! ROBİN SHARMA "..Genel bir öğüt.. Ama bazı öyle özel yanlışlar vardır ki ,bilmeniz asla işe yaramaz.. Örneğin : BEKARET !!!
*** Bahane ve mazeret üreterek; davranış ve duygularınızı maskelemek sadece sizi yorar ..
*
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.