- 3472 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
Yaz Sebastian
Ben neden içimi kavurup duran yangınları söndüremiyorum Sebastian?
Yaşadıklarım yüzünden mi? Yaşayamadıklarım yüzünden mi? Söyle azizim; yoksa yaşadıklarımı yarım bırakanlar yüzünden mi bu yangınları söndürmeme hep engel...
Benim dünyam küçük azizim. Ellerim ve yüreğimde küçük. Algılarım geniş değil o kadar. Tamam kabul ediyorum zayıfım ben. Hep kendime uzak yerlerde geziniyor olmalıyım. Zayıf, depresif, kimseye yaranamayan aptal bir adamım.
Peki Söyler misin, neden insanlar sevdikleri özelliklerini dile getirdiklerinde "kendini beğenmiş" sevmedikleri yanlarını dillendirdiklerinde "kendini acındırıyor" oluyor azizim? Neden bir ortası, arası yok?
Beni sen anlıyorsun Sebastian... Onlar anlamıyor. Kimse kendisini bir başkasının yerine koyamıyor anlayabilmek için. Kimsenin sızısı birbirine denk gelmiyor bu yüzden.
Seninle görüşmediğimiz zamanlarda denedim. O yangın eşiğine dayanabildiğim kadar dayandım ama acının sınırını geçtikten sonrası boş azizim.
Ben denedim Sebastian. Küçüktüm daha -yani hani okşanmamış bir kalbin varsa hiç büyümemiş sayılırız ya- yoksa eşek kadar adamdım. Bazı insanlara "yardım et" demek için, bazılarına berbat yaşantıma güzellik katması için şifreler arayıp durdum.
Yaz Sebastian. İnsanlara önemli şeyler söylemek, örselenmiş kalplerine peş peşe ağır kelimeler dizmek, aşktan, sevdadan, özlemden, hazdan cümleler dökmek için değil... Yazmak için yaşadıklarından seç.
Sen yaz azizim. Yaşadığın, yaşamayı arzuladığın her şeyi yaz. Yarası yaralarına denk gelenler okursa sarılırlar yazdıklarına. İnan bana onlar sarılmadan dinmeyecek bu yangınlar.
YORUMLAR
düştenadam
Gülşen Kazgın
okumak düşer o vakit bize de. böyle sağlam bir kalemden okumak ise ayrı bir keyif verecek elbet. kutlarım yeniden.
Oku Sebastian.Oku ki neden yazılıyor, sen neden yazmak istiyorsun ortak düşünceleri gör, zıtlıklarıda farket diğer pencerelerden dünyaya bak ve yaşa ve gözlemle ve hayal et ve hayal kırıklığıda yaşa.Yazmaya bahane çok.Tek sorun kalemi kendine küstürme.Yazmadığın zamanlar sana yük olanı, yazdıkça paylaşmanın rahatlığını hisset.Yazdıkça varolduklarını hissedenler için anlamlı bir yazıydı.Kaleminizin daim olması dileğimle.Tebrikler.
athena tarafından 4/24/2014 6:21:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
düştenadam
özlem derebağı tarafından 5/21/2014 9:26:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
düştenadam
Tam diyecektim ki; daha sık yazmalisin; bir baktım yeni bir yazıyla Merhaba demişsin. .. Çok sevindim...ve cok beğendim gerçekten. . Kalemin Kuvvetli ve etkili...
Nicelerine. .tebriklerimle. ..