- 1434 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLULUK DENİLEN ŞEY ****
Hiç usanmadım,bıkmadım,öylesine ve ölesiye sevdim seni yıllardır !!! Hadi gel sadece bir gece; yağmurun serinliğinde ve fırtına uğultuların da,gir koynuma ,sarıl, pembeleşsin tenimiz sıklaşan nefeslerimiz de ..
Sonra git istersen yine; hatıralarımız saklansın gözlerinde !!!
Usanmadan,bıkmadan yıllarca birini sevmek .. Bunu gönlünde; her ahvalde hep umutlarla bezemek,beslemek ve muhafaza edebilmek , taptaze yeşillendirebilmek ... Onlarca yıllarda bir kerecik dahi olsa ; beklentiye karşılık bulmak mutluluk değil de nedir ???
Günlük koşturmalar da, meşgaleler de " İşim var benim !!" diyerek şükrederek mutlu olmak.. Bir fincan kahve,bir bardak çay içebilmenin keyfi;yorgunluklarımız da mutluluk değil de nedir ???
Sağlıklısınız.. Gülüyorsunuz.. Eşiniz dostunuz ; onca seveniniz etrafınızda.. Zaman mefhumu olmaksızın koşup gelenleriniz sıkıntılarınızda sayın bakın kaç kişiler.. Mutluluk değil de nedir bunun adı söylermisiniz ?
Mutluyum.. Aldığım her nefese şükürler !!! Ayaktayım..
Ben burdayım .. İyiyim ... İşte bu mutluluk... Kolayca ve basit !!!
Bu yöndeki bir kaç aforizmam; mutluluğunuza gelsin !!
******Basit sıkıntılarınızı büyüterek takıntılı hale sokmayın. Hoplayın,zıplayın,türküler tutturun,ıslık çalın,hareket edin başka mekanlara .. Hareketinizle; vızıltılar kaybolup gidecektir !!
******Her hangi bir şey sizi mutsuz ediyorsa; onunla zihniniz ve gönlünüzde vedalaşın. Başka istikametlere yönelin. Oralar da bir yerde mutluluğu yakalarsınız !!!
******Her gün; her şeyle mutlu olmak sadece hayaldir. En güzeli o mutluluk menüsünde ki arzu ve isteklerinizi asgariye indirmenin yollarını bulmaktır !!!
******Karekteriniz gereği; kıra döke,bağıra çağıra,zarar vererek,hep kendinize yontarak sadece tatmin olur ,asla mutlu olamazsınız !!
******Mutlu olun. Ama mutlu da edin. O takdirde mutluluklar artacaktır !!!
******Mutlu olma hakkınız vardır ve bunu daima usanmadan Allah’tan dileyiniz !!! Takdir yaradanındır. Ama inanın kulak verecektir !!
******Kendince ;şarta bağlayarak katı istekler ve dileklerle saadeti yakalamak imkansızdır. Hayatın paşa gönlü nasıl isterse onları verir . Bu bilinçte olmak mutlu olmanın en temel nedenidir !!
*****Sen bırak milleti ... Kendine göre; kendince mutluluğunu çiz ve yaşa !!! Beklentilerle mutlu olunmaz !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.