YENİ BİR BEN..
Kırık dökük bişey kaldı içimde sen de cam parçası ben diyim gönül yarası işte ikimizin aşkı anlatış tarzı ben seni bulduğumda kaybetmem diyecek kadar sevdim sen se arkamdan güldün geçtin belki de alay ettin yine de dargın değilim içimde sana biriktirdiğim öfkelerden yeni bir ben yarattım şimdi her acıyı yenecek kadar güçlü mutlu ve umutluyum yarınlarım dan yanlızca sen eksik tarafsın her eksik tamamlanır unutulmaz dediğimiz anılar bile yer değiştirir hayatımızda öncelik alan insanlar değişir farklı beklentiler yeni umutlarla beraberinde yeni mutluluklar getirir. Sen yanlızlığınla başbaşa kalırsın ben mutluluk naraları atarım. Dedim ya ikimizin aşk tabiri başka şimdilerde sen bana başka ben sana bambaşkayım. Şimdi çıkıp döndüm desen ben arkama bakarak yaşamayı unutalı çok oldu sen unuttun ama ben unutmadım daha dün gibi aklımda arkana bakmadan bırakıp gittiğin beni şimdi benden arkama bakmamı bekleme ben önüme bakarak maziyi unutarak yaşamaya alıştım en iyisi mi sende öyle yap zira geçmişte kalarak geleceği yaşamak zor olsa gerek...
YORUMLAR
harika sözler kutlarım meliha hanım
ustanın sözleri geldi aklıma
Bir gün kaldığın yerden başlayacaksın
Biri seni bulacak...
Önce korkacaksın eski acılara yakalanmaktan
Biraz ürkeceksin!
Ne kadar dirensen de nafile...
İnsansın sonuçta, seveceksin..
Eski acılara bakıp da küsme sevdalara...
Gâvura kızıp da oruç bozulmaz!
Sök at kafandan acaba'ları.!
Bir kemik aynı yerden iki defa kırılmaz..."