- 961 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
feda
öyle giriş yada açıklamalarla yazmayacağım ,dağıta dağıta,lambur lumdur dalacağım.
unutuyor insan,en değer verdiklerini en şerefsiz anlarda yalnız bırakıyor.her soluğunda
yanında olmasını istediğini ,kelimenin tam anlamıyla ezip geçebiliyor.sözünü tutmamayı seviyor insan,bununla övünmeyi,hatta karşısındakini suçlamayı seviyor.düş kurmayı öğreteni,en zor anında elini tutanı,hayaller kurduğu sırdaşını yoldaşını adi bir ruh hareketiyle bırakıp gidebiliyor.insan nasıl bir mahlukat kendini resmen yaratıklaştırıyor..
öyle şiirsel,öyle imgeler vurmadan,nasılda bir anda karakter değiştiriyor insan söylemek istiyorum.herşeyini paylaşıyorsun,paylaştıklarınla öldürüyor seni,sahipleniyorsun,ki kimsenin yapmadığını yaparak,seni bataklığın ortasında bırakıyor.zalimdir insan,haindir,bir o kadarda rezildir...şimdi hayaller kurar deniz aşırı zamana,yüreği kirlenmiş yalanlar boynunda ve kendini bile duymadan gider.saygı...!!!!..ah saygı....sevgi,aşk,onur,hissetmek....herşey dilin ucundaki aklına oturan saçmalıklara kadarmış....uğurlar ola insana..uğurlar ola bana...!...fedakarlık nedir bilirim,bilirim nasıl yapılır,kimlere ışık tutar nasıl insan olması sağlanır..ve bilirim fedakarlık sonrası sen utandırılırsın,sen suçlanırsın,sen yok sayılırsın...yazıklar olsun değeri yok sayan yüzlere..ki o yüzlerdeki çocuklar artık gülmez..ağlar vahim hallerine....!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.