- 433 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDEN KARIŞIK --4--******
Tescilli olanları bırakın; piyasada ki şerefsiz ve namussuzları saymaya kalkın !!! Bakalım yetecek mi zamanınız !!!!!
Namus durumunun ; belge veya vesika ile tesciline gerek yoktur !!!
Gerçekler ne ise odur.. Kişilere ve ahvale göre arttırılamaz,abartılamaz ve eksiltilemezler !!!
Kapasitemizi aşan sorun ve konularla uğraşmak ; beyhude zaman kaybı ve psikolojik rahatsızlıklarımızın kaynağıdır !!!
Mutlu olmak bir şans ve hüner işidir. Bunu başaramamış onlarca insanla bu konulara girip daim şahsi mutluluğunuzu söz konusu ederseniz; kendinizden soğutur ve uzaklaştırırsınız !!!!
Gerçek şahsiyetinizi tespit ederseniz;başkalarının,idealdeki karekterlerin ve zannedilen huylar o kadar da önem arz etmeyecektir !!
İşinizi,gücünüzü bırakın,çekilin bir kenara vicdanınızla ; nesiniz,kimsiniz,nasıl birisiniz irdeleyin kendinizi.. Böylece kendinizi tanıyarak ilerleyiniz !!!
Herkesin içinde ne dünyalar, hazineler saklıdır. Oraya girmenin ve tanımanın yolu samimi , içten dostluklardan geçer!!!
Gizli kapaklı kalmasını uygun gördüğünüz sırrınızı; her türlü baskı,tehdit ve rica karşısında kimseye ifşa etmeyiniz,paylaşmayınız !!
Eğer; NAMUS denilen çocuğunuza iyi bakıp,kollamazsanız bir gün uçup gidecektir. O zaman geriye de dönse yara bere ve leke içinde olacaktır !!!
Maddiyatınızla elde edeceğiniz,yaşayacağınız; genellikle zevke dayalı mutluluklar anlık olup,bir kıymet ifade etmezler !!!
Kuş yemi kırıntısı kadar küçük mutlulukları küçümsemeyin.. Alın ; onları gönül sarayınızda biriktirin. Çimlenecek,kök salacak,yeşerecek ,dal budak salıp kocaman mutluluk ağacına elbette dönecektir !
Senin trafik lamban bile farklı .. Sürekli kırmızı ışıkta.. Sarı canı isterse bir kaç saniye.. Yeşil hak getire !!!!
Bırakın bir cadıyı, çetesi gelse havasını alır benden ... Ahı gitmiş , vahım kalmış zaten :))))
Gönlünün kapısına dikmişsin PARK YAPILMAZ levhasını !!! Ama park edeceğim ben !!!Keser yollarsın ceza makbuzunu adresime; ne yapayım, öderim neyse
İstiklal Marşımıza " ULUSAL DÜDDÜRÜ", Hostes’e " GÖKSEL AVRAT ", Sigara’ya " TÜTÜNSEL TÜTTÜRGEÇ" kelimelerini ikame etmeye çalışan TDK mülga edilmiş; yerine KKDK açılmıştır !!!
Bir duyarlı arkadaşım son zamanların moda kelimesi SELFİE’ nin; TDK ’ca KENDİNÇEK olarak yürürlüğe girdiğini müjdelemiştir !!!
Bundan böyle bildiğiniz ÇEK YAT ’lar piyasada SELFİYAT adıyla satılacaktır !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.