- 1740 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Bizi Affet Çocuk...
Doğrudur, ne olup bittiğini anlamıyorsun. Etrafında değişik aletler tutan adamlar, ismini bile bilmiyorsun… O alet ki, insanı insanlığından alıkoyup bambaşka bir şekle sokar, baktıkça utanırsın. O ki, dünyaya değdikçe kalplerdeki “sevgi” boşalır damarlardan, kurur beden, kan boşalır ruhtan, ruh ölür, ayaklı cenazeler sarar ortalığı.
Annenin kokusunu özledin değil mi çocuk? Sen melek sanırsın etrafındakileri kendin gibi… Gülüşlerini savurmuyorsun, kalbine mi sakladın varoluşu çocuk? Bu bakışlar kıyamet alameti. Yokoluşuna dokunuyor insan tetik yerine… Sen ağlıyorsun, kan akıyor gözlerinden, haydi sana bir ninni söyleyeyim. Uyu çocuk, burası senin yerin değil…
Dayanılması güç bir sancının içindeyiz. Kıvrandıkça iteliyor bizi dünya. Çaresiz bakışlar susturmuyor mermileri, zalimlerin evreninde direniyoruz ayakta kalmak için ve seni, senin gibileri gördükçe direnişimden utanıyorum. Orada üç kişi görüyorum ben- sen saymasını bile bilmiyorsun- kalbini yitiren üç kişi… Masumların canına kast eden bu canilere derslerini vermek geçiyor içimden. Onları bağlayıp türlü işkencelerle öldürmek istiyorum. Sana bu azabı çektirmeleri bile suçken, sana kıydıklarını tasavvur dahi edemiyorum çocuk! Ben hayatımda bedduadan çekinen, verdiği canı kuldan ancak Rabbim’in alacağına inandığım şu kimliğimle şimdi o canilerin boğazına yapışıp, yüzüne tükürüp, bildiğim tüm hakaretleri savurduktan sonra, sana çektirdikleri eziyetin kat kat fazlasını yaşatmak istiyorum onlara. Beni affet Allah’ım. Yüreğimde, sevgimle beslenen, bakmaya kıyamadığım, sevmeye doyamadığım çocukların katledilişine seyirci kalmamı bekleme. Beni affet…
Bana öyle bakma çocuk! Mahşer günü geldiğinde hesap soracaksın bu zalimlerden…
İlk kez bu denli yazmak ile yazmamak arasında gelgitler yaşıyorum. İlk kez bir fotoğrafa kilitlenip bu derece tutuluyorum. Gözlerimden akan sağanaklar gök gürültüsü kalbimin ve lâl oluyor tümcelerim, gömülüyorum harabeme.
Bir kez daha utanıyorum insanlığımdan çocuk , bir kez daha…
Bizi affet…
Kıyamet Duası
...
İşte o gün kimsenin torpili olmayacak! Kimseye haksızlık da yapılmayacak! Partiler, sendikalar, örgütler, silahlar, makamlar hep devre dışı kalacak! Kimin zerre miktarı iyiliği varsa karşılığını görecek,kimin de zerre miktarı kötülüğü varsa karşılığını alacak! O günün tek sığınağımız sensin ya Rabbi! Bizi Liva-ül Hamd sancağının altında gölgelendir! Yüzümü güleç eyle, bizi mahcup etme, hor ve aşağılık kılma! Münker ve Nekir meleklerinin suallerine kolayca cevap vermeyi nasip et! Gaybın perdelerinin açıldığı o günde; amel defterleri sağından verilen Ashab-ı Meymeneden olmak istiyorum ya Rabbi, amel defterleri solundan verilen Ashab-ı Meşemeden degil!
Amin.