- 849 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
anatole franse yalan..
anatole franse,,,yalancıdır.
Benim sözümü dünya bir araya gelse çürütemez.
Hayalet diye bir şey kesinlikle yok,olamaz..Cin var.Şeytan var.Ruh hepimizde var.Ölüm halinde vücudu terkeder,bazı zamanlarda beden gömülünceye kadar belli mesafeden icabet eder.Sonrasında kendisine emredilen yere muhteşem yere muhteşem bir hızla gider.Kıyamet kopuncaya kadarda o yerde bekler.Dünya içinden o ruh için söylenen her sözü ve yapılan her işi Allah’ın izin verdiği ölçüde duyar..
Oysa hayalet,bir tür uydurma ve insanlarda egemenlik örtüsü oluşturma veya korku veya akla ilme ters işlevler i olan sadece ve sadece filim karekteri gibi.birilerinin hayal gücünden çıkardığı okkabazca işler..
gerçekle,hayatla en küçük bir ilişkisi,bir teması asla yok..
Sevgi; hiç böyle bozuk ,safsata,mesnetsiz ,dayanıksız ,boşlukla izah edilebilir mi?
Kendi küçücük beyninde bu fotoğrafı çekmiş zavallım.Kendi dar penceresinden bu kareyi yakalamış ve bunu doğru profiline iliklemiş fakirim.
o zaman ey Şair ve Şaire Kardeşlerim biz gidip okulları yakalım.Öğretmenlere ceza yağdıralım.Ne diye bu sayfalardan en güzel SEVGİ bağını yazmaya uğraşıyoruz.En güzel AŞK cevherini yüreğimizden eritmeye çalışıyoruz?
Ne diye gönüllerimize verha cemreler atıyor ve ruhumuzu demlendiriyoruz?
anatole franse doğru söylüyorsa!
Ve bu sayfalarda ki yüksek ilim mekanizmasının dişlilerini kırıp atar bu söz.
ruhun hassas ölçüsünü eğer büker,yerden yere vurur bu söz.
Yarının imsakı olmaz.yarının güneşi ferah sunmaz.
Bu kör ve sağır iklimden edep edep olmaz,ahlak ahkam kesilmez.hür irade tecelli etmez..
Daha milyonlarca renge çamur düşer,çamurdan adam olsada bu sözden adam olamaz,olamaz.
haydi okyanus köpüğüne,haydi bulutların saçını çözmeye..
Dünyadan insanları korkutmak için bir zamanlar bu frenkeştaynlar yayılmıştı.
Kelimeler bıçaktı.oktu.
Zehrin en kestirmesinden etkisi kelimeler olduğu yıllarda cilt cilt kitaplar peydah ettiler.
İsimler koydular renklendirip şirinleştirdiler.
Merkebi boyadılar adeta.Mevsimlere soğuk dediler,karda yangın çıkardılar..Eşkiyalık yol kesmedeydi,sonra kitaplara üşüştü,sonra kurt gibi evlerin başköşesine,şimdi de yatakodasına..
Hala 100 kontör şu kadar şu kadara internet aslını astarını bir süzseniz bir ufkunuzda ki pası silip
aklın ve mantığın esir pazarında ki kilidini kırıp bakabilseniz bana hak verirsiniz.
Olsun.Bana hak vermesenizde bu sözün eğriliğini er geç ruh ırmağınız çağladıkça akacak,tartacak ve bir ummana yakalandığınızda mesut ve mutlu yüz mimikleriniz,kaş uzantılarınız ve göz hevenkleriniz yağmurları kıskandıran ıslaklıkla üşüyecek.
o gün dünyanın feth edilişini kutlarsınız.Ne mutlu aşkı keşfedip çerağa ihtiyaç duymayanlara...saygılarımla..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.