- 1138 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Gittin...
Gittin...
Belki bir gün herhangi bir parkın kırık bankında, belki köprüden geçerken müzenin önün de yaktığım sigarada,
yahut hiç birlikte dinlemediğimiz bir şarkının en tiz
notasında buluşuruz seninle. Koskaca bir cihan dize gelir gözlerini görünce.. Belki akşamları birlikte şiirleşiriz belki sen çay demlersin ben yüreğinde demlenirim öyle.
Gittin...
Umudum sevdama yenik , sen ağrılı bir düş , düş yakamdan acı, düş sol’umdan düş’ümden düş. Ben seninle koskaca bir yarın inşa etmiştim ben sana bulutlardan bir dünya çizip hayallerimi o dünyaya sınır bellemiştim.
Artık gelmiyeceksin biliyorum, mecbur bir istakametin durağın da nice durak sevdalıları arasın da kendi payına düşen sevdayı , son durağa kadar götüreceksin.
Gittin
Sevdiğim, çünkü hiç gelmedin.
Kirpiklerin korkum oldu, gözlerin de idam edildim. Acı sinince dudaklarımdan içeriye, maziye bir tükürük savurmak istedim, geleceğim önüm de durdu,biz’den vazgeçemedim. Kendi çizdiğim hayatın en umarsız senaryosunu sen belirledin. Benimle ağladın, benimle güldün..sen bir gül’dün... Bittin.
Gittin...
Adeta bir savaşçı gibi kılıç darbelerini yedirerek sol yanıma,
Ve keşfe giderken aşk denilen okyanusa bir damla suda boğdun beni ben seni severek çok büyük düş’ünmüştüm oysa.
Gittin...
Gözyaşlarımı yüreğin bilemişti, köhne bir acı kıvranıp sızladı içim de, yokluğunu aradı gözlerim, oysa hayat hala akıyordu en iyi biçimde.
Gittin...
Kelimelerim yetim kaldı, cümlelerim kifayetsiz...Çıplaklaştı firari düşüncelerim, aşk yarımlaştı, oysa en güzel aşk tam olunca yaşanırdı.
Gittin... Koskaca bir elveda diyerek yarınlarıma, damarıma bir serum takıp içine yüksek doz sevda koyarak , Küskünlüğümü maruz gör, anılar piç oldular sensiz kalarak.
Kabullenmek zorundayım sensizliği, yalnızlık değilde, herhangir bir akşamın herhangi bir vaktin de sesini duymanın alışkanlığıyla nasıl kıvranıp duracağım telefon rehberilye arayayım mı ? aramayayım mı diye..
Gittin...Gittiğin yer de mutlu ol, sana kırgın değilim desem şiirlerim ölür açlıktan, Bir damla gözyaşı süzülür yanaklarımdan, sen yoksan ağlar gökyüzünde ki bulutlar, sen yoksan yakar içimi sensizlik ve sen yoksan gülüm , gülün ömrü olmaz, yalnızlığımla kavrula durur ateşim...
Önce gel dedin ve sonra gittin...Aşk-ı Okyanusta yaşanan en şiddetli Gel-gittin.
ŞimalGüney!! ( HA ) 12/ Nisan/ 2014