- 664 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bir yanda anam bir yanda yârim
Bu gece yine Yinesi olmayan bir gidişle gidiyorum.Arkama dönüp baktığımda Sanki binlerce kişi bekliyor gibiydi.Dönmek ister gibiydim bir an..Lâkin gideceğim yerde hasretle bekleniyordum..Beni beklerdi her gün.. Ansızın gelip kapıya dayanacağım hissi oluşuyordu.. Ve bekletemezdim onu.. Bir an ulaşmalıydım.. Yollarda zaman akreple yelkovan kovalamacası gibiydi Birbirini takip eder ve denk gelmeye çalışırlardı.Arabadaki yolcuların kimisi uyur kimisi tabiatı seyrederdi. Kimisi de uzaklara dalmış hayaller kurardı. Kimisinin bekleyeni vardı ulaşacağı yerde, kimisi de yüreklerden kopup ayrılmıştı o yerden. Kimi üzgün, kimi sevinçliydi...Bense Üzgün veyahut mutlu olmam için bir nedenim yoktu.Bir yanda beni bekleyen kokusuna hasret kaldığım hasta anam, bir yanda sevdası kalbime yumruk misali oturmuş yârim.Ne tarafa gidersem hep eksik olurdu bir şeyler. Sanki eksik benmişim gibi saçma olurdu her şey... Bazen inceldiği yerden kopsun dercesini yumruğumu sıkıp dişlerimin arasına sıkıştırırdım..Bazen de gün doğmadan neler doğar düşüncesi içerisinde kendimi teselli etmeye çalışırdım.. Başımı yaslardım cama ve inzivaya çekilirdim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.