ANNELER
Bu aralar ne yazsam kayboluyor.Biri saatlerce yazdığım yazılara düşman olmuş. Bir tıkla bilgisayardan kaybolan yazılarım neredesiniz? Söyleyin hangi hain eller sildi sizi ? Fare de değil ki peynir koyup bekleyelim.Ne yapsak acaba ?
Birisinden şüpheleniyorum ama bakalım ,acele etmemek lazım.Geçenlerde anneler yazı yazmaz diye isyan eden biri vardı ,kim bilir ?
Anneler yazı yazmaz
Anneler çok gülmez
Anneler gezmez
Anneler şaka yapmaz
Anneler sanatla uğraşmaz
Anneler siyasetle uğraşmaz
Anneler uyumaz
Anneler hiç bir şey yapmaz .Biliyorum canım .Anneler sadece okuldan gelecek çocuğuna yemek yetiştirir bir de havada tozları yakalar.
Avucunu yala Hamza bey !...
YORUMLAR
Mesajınız ulaşmıştır sanirim yerine :) ...çocukların gözünde anneler en mukemmel varlıklardir.
En güzel yazılar yazmanız dileğiyle
Saygılar
Yürükçü
Bayıldım buna Neslihan Hanım! Anne olunca tüm dünyaya sırt çeviriyoruz gerekirse. Gerekirse kendimizden dahi vazgeçiyoruz. (Dördüncü bebeği dünyaya gelince yıllarca emek verdiği avukatlık mesleğini bir çırpıda bırakmış bir anne olarak söylüyorum...) Yine de yeri gelir takdir görmezsiniz evlatlarınızdan...
Yok, arkadaşım, kendinize zaman ayıracaksınız! Bunca yıldır bunu anladım.
Selâm ve sevgi ile... (O fareyi de yakalayıp, söylediklerinizi yazma cezası verin lütfen.)