- 799 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Genç Kalemler Antolojisi 2
Genç Kalemler Antolojisi 2
Yazmak emek ister ve her emek kendini göstermek ister, hak ettiği değeri bulmak ister. Bu sloganla çıktığımız yolda gençlerin sesini duyurmayı ve şiir yolunda elimizden geldiğince herkesi desteklemeyi amaçladık. Gerek hazırlamış olduğumuz antoloji projesi ile gerekse bu kitaplara katılan şairlerimizin bireysel çalışmalarına vereceğimiz desteklerle şiirin hak ettiği değerini bulması yolunda bizler de emek vermek istedik.
Bu ruh ve inanç ile başladığımız ‘‘Genç Kalemler Antolojisi’’ projemizin ilk ayağını tamamladık. İlk kitabımızda Türkiye genelinde 12 farklı ilden 20 küsür şairimiz gönül pınarını kitabımıza sundu. İlk defa bir kitapta yer almanın heyecanı ve şiirlerin müzik eşliğinde seslendirilmesinin mutluluğunu şairlerimize birlikte yaşatmanın verdiği haklı gururla ikinci kitabımızın çalışmalarına başladık. İlk kitabımızdaki aksaklıkları iyi değerlendirerek maddi ve manevi bazı kurallar koymanın ikinci kitabımızda daha fazla başarı ve mutluluk getireceğini fark ettik. Bu amaçla hazırladığımız bu duyuru ile herkesi projemizin ikinci kitabına davet ediyorum. Şiir ile kalın…
• Her katılımcıya 6 sayfa ayrılacak.
• Katılımcı kabul etme dönemi 17 Nisan’da başlayıp 17 Mayıs’ta son bulacak.
• 17 Mayıs’tan itibaren yayınlama aşamalarına geçilip 27 Mayıs’tan itibaren kitaplar kargo ile katılımcılara gönderilecek.
• Kitaplar karşı ödemeli olarak PTT kargo ile şairlerimize gönderilecek.
• Herkese dilediği sayıda kitap verilecek ve herkes kendi kitaplarının masraflarını karşılayacak, yani ticari bir faaliyet olmayacak, amaç şairlere kendi şiirlerinin olduğu kitaplarını ulaştırmak olacak.
• Bizlere verilen kitaplar dışında sadece internet üzerinden satışa sunulacak ve bu satışlardan elde edilen gelirler Mehmetçik vakfına bağışlanacak. Yapılan bağışlar 6 ayda bir faturalandırılıp yayınlanacak.
• Ekstradan daha fazla sayıda kitap almak isteyenlerin istekleri de karşılanacak ve fazladan istenilen kitaplar kendilerine ulaştırılacak.
• Herkes aldığı kitabı istediği maddi faaliyetlerde kullanabilecek, satışını yapabilecek, imza günleri düzenleyebilecek.
• Katılan herkesin 1 adet şiiri stüdyoda seslendirilerek internet ortamında mp3 olarak kendilerine gönderilecek.
• Gala gecesi, plaket takdimi olmayacak.
• Şiirler ve yazılar gönderildikten sonra bariz hatalar bile düzeltilmeden yayınlanacak. Yani yazım ve noktalama işaretlerini katılımcılar düzeltecek, bizler tarafından değişiklikler yapılmayacak. Bu kural, şairlerimizin istemediği değişikliklerin yapılmasının önüne geçilmesi amacıyla konulmuştur.
• İlk kitabımıza ait bütün bilgileri: /genckalemlerantolojisi adresinden takip edebilirsiniz. Böylece ilk kitabımızın meyvelerini görerek bizler hakkında daha fazla bilgi edinebilir, ayrıca merak ettiğiniz tüm soruları ve katılım için gerekli bilgileri buradan takip edebilirsiniz.
• İlk kitaba göre katılım ücretleri arttırılacaktır, çünkü şiirlerin seslendirilmesi için yapılan stüdyo harcamaları ve yayınevi maliyeti tahmin edilenden çok yüksek olmaktadır.
Enes BAŞAK - Alican SOFU
İçerik Editörümüz: Nevin Taliha Küp
Ücretlendirme ve Kayıt yaptırmak için:
/enesbasak42
/nevintaliha