- 512 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BOŞANIYORUZ GALİBA
seninle dün tanıştık sanki.Duygularım okadar taze ki ve o kadar güçlükü sevgim sana karşı,bana ne yaparsan yap yinede seni affetme gücüm hep var.seninle herşeyi yaşaayaabilirdim oysaki!
Evlendik!bir kızımız var şimdi dünya tatlısı...ben hergün işten gelmeni beklerdim.biran önce yatağımıza girip günün özlemini sana sarılarak çıkarmaktı hayalim. şimdi geceleri rüyama gel diye bekliyorum.ben seni çok seviyorum aşkım.keşke boşanmadan sana son kez dur yapmayalım aşkım beni bırakma seni çok seviyorum ben diyebilseydim keşke diyebilseydim.mahkemede düşünüyorum şimdi gözlerinin içine bakıpta nasıl boşanmak istiyorum diyebilirim ki ben.neden bu aşkı bu durumlara getirdik.hayatımın anlamı sen ve kızım benim için.sen gidebilicek misin bizi bıraakıp peki?
söylermisinki dermisin evet ben boşanmak istiyorum diye?deme ne olur deme aşkım.bu yanan kalbimi söndürüp gömme karanlıklara ne olur. bu gece yanıma,yatağıma gel,seninle ilk gecemizdeki gibi ağlıyalım, aşkımızın, ellerimizin kavuştuğuna, şükür edelim, Allaha.
KIZIMIZDA SENİN SESİNİ ÖZLEDİ.dünyalar güzeli kızıııııım demeni özlemiş babası.gel üzme bizi.Bizim sevda çiçeğimiz solamaz.yoksun hala aramıyorsun da bizi.içimden bir ses diyorki usulca gitti gelmeyecek.BOŞANIYORSUNUZ GALİBA...
YORUMLAR
Duygularını hüznünü çok güzel yansıtmışsın elinize sağlık