- 3193 Okunma
- 10 Yorum
- 2 Beğeni
Güzel olan ne varsa Düşlerinle sınırsız olsun...
Adı aşk, sevgi, arkadaşlık, dostluk ne olursa olsun Halen eskide kalmayı eskisi gibi sevmeyi deniyorum Yenildiğim, kaybettiğim, zamanlar oluyor varsın olsun tekrar umutlarımı koyup yüreğime çıkıyorum yola tertemiz duygularla tüm kirlenmişliğe, sahteliğe inat. Gerçek sevgiyi bulamamak ya da duygularının karşılığını alamamak herkesin bir şekilde yaşadığı tecrübeler aslında.Hep bir taraf daha çok sever, daha çok özveride bulunur Ya da gönül bu ya...hep kaçanın peşinden gitmek ister..
Fakat yinede günler geçtikçe bir şekilde acı azalıyor kaybedişlerinizde..ilk günlerde hiç aklımdan çıkmayan geceleri beni uyutmayan sabah uyandığımda ‘’ah keşke bir rüya olsa ‘’ dediğim şeyler..düşününce incecik bir sızı ile kalbimi acıtanlar..hepsi yavaş yavaş kayboluyor..silikleşiyor..sanki çok çok yıllar önce yaşandı ve bitti..Geriye kalan bir hayat tecrübesi bana.Öyle bakıyorum,öyle yorumluyorum.Unutmam mümkün değil ama yaşadıklarımı pozitife çevirip hayatıma katmam ve kaldığım yerden daha da umutla yola devam etmem benim elimde..Hayat devam ediyor, geçen her an’ın büyük bir önemi var.Ve ‘’yaşamak çok güzel’’ insanca, tertemiz duygularla yaşamak....her türlü kötülüğe inat yaşamak....
‘
Seni ise hep limanda demir atmış bir sandala benzetiyorum.Açık denizlere açılmayan,orda çıkabilecek dalgalardan, rüzgardan korkan..ve sürekli kendini kontrol eden,sürekli temkinli.Kıyıda esen hafif rüzgara razı.
Acı insanı olgunlaştırır derler ya hep Yazılan en güzel şiirler,kitaplar,eserler acılardan doğmuş, hayattaki en güzel öğretici yine hayatın kendisi.Ve yaşamı, yaşamayı öğrenmenin tek yolu da acıları da göz alarak her türlü riske atılmak, sen bunu yapmaktan korkuyorsun
Ama dağların tepesine sığınmış, güven içinde yüzünü güneşe dönmüş karlar...güneş ışınlarıyla eriyecekler buna karşı koymaları mümkün değil..Doğa kendi kuralları içinde devamını sürdürüyor.Eriyip toprağa can verecek, üzerinde çiçekler tüm güzelliğiyle hayata merhaba diyecekler...Ya da bir göle,denize karışıp akıp gidecekler...yatağını bulacaklar sonunda belki de..
Taylan KOÇ
’Ben her bahar aşık olmam
Ama her bahar gitmek isterim
Gittiğim olmadı hiç
Ama olsun istemek de güzel’’ Can YÜCEL
YORUMLAR
...dünde kalışlarıma gebe bırakılmış hecelerin ardında kaçıncı harf'tim yitip giden?
Doğan her güneşte gün -aydı diyorsun ya//tüm gecelerin sabahı yine mavi umutlar.
En son o pazar uçurduğumuz uçurtmanın ipi kopup maviye teslim olduğundaki gözlerinde ki umut yüreğinde olsun .....
..o limanda hala batık gemi karamarasında karanfil kokulu çaylar demleme zamanlarındayım ve çay diyorum hala karanfil kokuyor.
Umutların gerçekleşeceği nice dizelere saygılar kutluyorum !
pedeliza tarafından 1/7/2020 4:44:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
pedeliza tarafından 1/7/2020 4:49:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
çoğumuz o limanlara sokup kafamızı, korkuyoruz dışarıya çıkartmaya.
halbuki cesaretimizi toplayıp,gönül vermedikçe açık denizlere tıkılıp kalıyoruz aynı yerde..
Düşlerinizdeki tüm güzellikler gerçek olsun ve hiç yenilmeyin dilerim.
emeğinize,gönlünüze sağlık sevgili şair,keyifli bir yazı okuttunuz.
sevgiyle kalın.
Seni ise hep limanda demir atmış bir sandala benzetiyorum.Açık denizlere açılmayan,orda çıkabilecek dalgalardan, rüzgardan korkan..ve sürekli kendini kontrol eden,sürekli temkinli.Kıyıda esen hafif rüzgara razı.
çok güzel bir yazıydı akıcıydı insanı aldı götürdü can yücel in çok sevdiğim şiirini yazmışsınız en alta
"gitmek"
Hayatta kalabilmek için bir ömür veriyoruz.
Bir ömür karsiligi, bir ömür yani.
Ne saçma...
Bahar midir bizi bu hale getiren? Can YÜcel
yorumlarınız kadar yazınız da çok güzel yüreğinize sağlık
Acı insanı olgunlaştırır derler ya hep Yazılan en güzel şiirler,kitaplar,eserler acılardan doğmuş, hayattaki en güzel öğretici yine hayatın kendisi.Ve yaşamı, yaşamayı öğrenmenin tek yolu da acıları da göz alarak her türlü riske atılmak, sen bunu yapmaktan korkuyorsun
Ama dağların tepesine sığınmış, güven içinde yüzünü güneşe dönmüş karlar...güneş ışınlarıyla eriyecekler buna karşı koymaları mümkün değil..Doğa kendi kuralları içinde devamını sürdürüyor.Eriyip toprağa can verecek, üzerinde çiçekler tüm güzelliğiyle hayata merhaba diyecekler...Ya da bir göle,denize karışıp akıp gidecekler...yatağını bulacaklar sonunda belki de..
Hep bir umut var içimizde yaşadığımız sürece, ya o da olmasaydı, dünya döndükçe kendine kendine, hayat işte akıp gidecek ellerimizde, ne kadar yaşasak da dönüp baktığımızda geriye bir koca hiç kalacak belkide bize...
Sevgilerimle...
Seni ise hep limanda demir atmış bir sandala benzetiyorum.Açık denizlere açılmayan,orda çıkabilecek dalgalardan, rüzgardan korkan..ve sürekli kendini kontrol eden,sürekli temkinli.Kıyıda esen hafif rüzgara razı.......
ne kadar güzel satırlar bunlar acık denızlerden korkan bır sandal bence aska ınancını kaybetmıs bır asık..
tebrık ederım çok guzeldi...
Akıcı anlatımında aktım gittim arkadaşım :) Senin adın Umut..."Korkmak beklemektir" der Tanpınar...ve beklenen gelecektir...keşke cümlelerin kadar yalın yürüsek hayata...göğsümüzü gere gere..boynu büküklüğümüz ...ah bitmesin keder...sevgimle şairim...
gazel... tarafından 6/4/2008 7:37:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güzel olan ne varsa düşlerinle sınırsız olsun...nedensr şiirden ziyade yazı okumak daha bir keyif verir bana bu nedenle açtığım sayfada önce yazı arar gözlerim.Okuduğum yazı ve sevgi-aşk-ayrılık birde unutmak mümkün olsa...evet zamanla külleniyor...alevlenmiyor.Acılar olgunlaştırır yooo...biz zaten hep olgunduk be üstad.Babam da hep öyle kandırırdı beni ama inanır gibi görünsemde ,hiç inanmazdım.Acıya yetmiyor can.Kalemin daim olsun , yazı ile bağını koparma üstad...