Çivi_ :)
"ÇİVİ’nin bu defaki yol güzergâhı ANKARA. Tüm dostlarımı heyecanımı/zı paylaşmaya davet ediyorum...
12 Nisan Cumartesi günü Server Basın Yayın İlim ve Soyal Dayanışma Vakfı’nda imza ve söyleşide olacağım inşaallah. Vakfın "Bir Kitap & Bir Yazar" projesine ÇİVİ’yi de dahil eden Sayın Rukiye Aydın ve Vakıf yöneticilerine sonsuz teşekkürlerimle...
Çivinin üzerine sinen gül kokusu şiirin topraklarında şehir şehir göveriyor. Okurlarım ve bu anlamdaki organizasyonları düzenleyen herkese yeniden ve hep sonsuz teşekkürlerimle..."
Mehtap Altan_
Heyecan ve mutluluk katsayım birbiriyle yarışmakta şu an...
Mehtapla geçireceğim zamana mı sevineyim, onun edebiyat adına bu güzel duruşuna ve başarısına mı bilemedim... :)
Her zaman sevgim ve dualarım yanında bil canım...
Ki en ihtiyacım olduğu anda kendini unutup bana yanan bir yüreksin sen dua dua...
Allahım emeklerini boşa çıkarmasın, nice başarılara inşallah...
Evet, Mehtap ve ben Bu Cumartesi yani yarın Kızılay’da olacağız...
Tüm dost ve sevdiklerimizi bekliyoruz... :)
Dnzc_
YORUMLAR
Impossible is nothing; bazıları için klasik bir slogan ; bazıları içinse gerçekten uygulanabilir bir yol gösterici.
kesinlikle katılıyorum, "hiçbir şey imkansız değil"
insan isterse ve çok isterse, emek ve sevgi de yoldaş olursa; başarılmayacak hiçbir iş yoktur.
şiir; sanatların annesi ve çokça emek çokça ihlas çokça özveri isteyen bir sanat.
Sn Altan, bu sanata yüreğini koymuş ve başarmış.
Aslında Çivi'de bir başarı öyküsü saklı
Çivi'de emeğin, yüreğin,özlemin, insanca hayallerin sesi saklı.
başarmak isteyen tüm yürekelr adına Sn Altan'ı alkışlıyorum
bu güzel etkinliği haber verdiği için de Sevgili Denizce'ye teşekkür ediyorum.
kimbilir belki birgün biz de misafir ederiz Çivi'yi ve Sn Altan'ı.
Duyduğumda nasıl sevindim heyecanlandım kelimelerle anlatamam Mehtap'ım tebrikler kocaman yüreğine,
Başarıların,mutlulukların ömürlük nice edebi yüreğinden bizlere hep ulaşsın inşallah,
Yanında olmayı ne çok isterdim onun için son derece üzgünüm,
Sevgi dualarım hep seninle,
Sevgili Denizceye de sonsuz teşekkürler narin düşünce ve paylaşımları için,iyi varsın sevgili şairem,
Selam olsun iki güzel muhteşem yüreğe,
ne güzel bir yürek paylaşımı
dostlukların en güzelini sergileyerek
bir emeğin paylaşımına çağrının sıcaklığında...
bu güzel paylaşım aracılığı ile
hayırlı Olsun Mehtap hanım....
imkanımız olursa bu güzel gününüzde
bulunmak isterizi... kısmet diyelim....
tekrar kutluyorum ÇİVİNİN doğumunu...
dostluklarınız bitimsisz olsun
sevgi saygı ve dostluğumla
Denizce
senin mazeretin önemli Ustam,
aksi takdirde yanımızda olacağından eminim ben zaten ki :)
içimden bir ses 'usta sürpriz yapacak' diyor ya hayırlısı bakalım...
Mehtap kardeşimin azmi edebiyata olan tutkusunu iyi bilen dostlarından biriyim. Şundan da hiç şüphem yok ki, sevgili mehtap’ın başarılarına tanıklık edip onunla gurur duyacağımız düzel işlere imza atacağına eminim. Doğrusu tüm dostları gibi bende orada olmak isterdim. Maalesef zorunlu nedenlerden dolayı telefonla arayıp kutlamakla yetineceğim.
Bu harika bilgiyi bizlerle paylaştığınız için size çok teşekkür eder yarının ve yaşamdaki tüm günlerin Sizin ve mehtap kardeşim için keyifli, heyecanlı ve renkli geçmesi dilerim.
Saygılarımla.
Denizce
Çok teşekkürler Serhat Bey, Mehtap hatun çok şanslı sizin gibi dostları olduğu için ... :)
Katılmak durumunda olamadığım için üzgünüm. Ama tüm kalbimle başarılı olmasını istiyorum Çivi'nin. Mehtap hanım hak ediyor bu başarıyı. İnşaallah devamı da gelir. Ayrıca projeye katkısı olan her kese teşekkürler.
Sana da bu sayfa için teşekkürler ED...:)
Denizce
ah keşke gelebilseydin Edım, ne çok sevinirdik ki seni görmekten... :)
böyle bir etkinlikte olmak ne keyiflidir şimdi
iyi eğlenceler şimdiden
sevgi ve saygıyla
Denizce
benimde ilk olacak bu sevgili Yaşar, Mehtap için ... :)
sağolasın...
ah keşke orada olabilsem :)
dostluk ne güzel şey...
nezdinde ben de bir kez daha kutluyorum Mehtap arkadaşımızı...
başarıdan başarıya koşsun, bol okuyucusu olsun inşallah...
teşekkürler paylaşım için
sevgilerle denizce...
Denizce
ne çok sevinirdim kendi adıma da gelebilseydiniz eğer :)
teşekkürler ve çokca da sevgimle :)