farazi günlük
Bu içimin boşluğu sonsuzluk
Benim için yazılmış bir aşk, boşluk
Yazdıklarımı okudum az önce parça parça, yazılmış cümlelerin , düşünülmüş şeylerin devamını getireyim istersen.
Babam ve biz Allaha şükür iyiyiz , mutluyuz , güçlüyüz...
Semra için bir şey söylemek zor , her şey ona bağlı sanırım : Kader...
Ve ben beklemekteyim, ömrünün bir bölümünü yaşamış , yaşlanmış gerisi çin düşünmek zorunda olan insanlardan biri gibi, beklemeliyim; bu geri kalan için ,ileride yapacak bir şeylerimin olması için, ahlarla ağarmayan bir kafaya ,huzuru tatmış bir yüreğe sahip olmaya, ellerimin sevdiği bir işte yaorulmasını görmek için.
Bekledim, geçen sene sınava hazırlanıp kazanmayı, seçtiğim o heycanlandığım bölümde okumayı ya da diğerlerinden birinde sıkı sıkıya tutunmayı , bu beklenti bu senemi de sardı. Haftalar beni bu günlere getirdi sanırım 19 gün kaldı , içimde o dokuzun kafasından daha büuük bir boşluk çengeli kalbimde yaşıyorum. Bu sene de olmayacağı bilgisi kalbimde , içimde kalmadı istek sınava gireceğim ve yine bekleyeceğim : hayatımı başkasının avucunda sıkı sıkıya değilde kendi elimde hürce yaşamak için , bu kanatları bana verecek fırsatı gözlerim görene dek....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.