- 1363 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EN SON SEVGİ KAZANACAK
Sevgiye koşun başka kurtuluşunuz başka gücünüz yok şeytanı ve münafıkları yenmek için şu koca alemde bir fakir olarak sevgiyle zenginleşin.
Siz sevmeye devam edin varsın şımarsınlar, görmezlikten gelsinler, sizi sevmesinler nefret etsinler YARADAN insanı Allah rızası için sevin.
Selalar felah için okunsun belalar salah ile yok olsun herkesin bir muradı var benimkisi aşk olsun. Kime mi? İnsana insanlığa ve onu Yaradana.
İnsana baktığında Rabbinin sanatını gören ve insana Yaradandan ötürü aşık olan, sevgi duyan, merhamet eden,i hem insanlar sever hem Rabb sever.
Allah insanı çok sevdiği için böyle güzel yarattı. Allah’ın sevdikleri ve kıymetlisi olan insanlar birbirini sevmezse Allah sevmeyeni sever mi?
Gücün para olduğunu sananlar ve paraya tapanlar ve insanların haklarını çalanlar ve para için insana zulmedenler ÖLÜM BİZİM GİBİ SİZE DE VAR.
Allah korkusu olanı hiç bir zalim korkutamaz, hiç bir hain kandıramaz, hiç bir şeytani güç kendine döndüremez, GÜNAHSIZ İNSAN EN GÜÇLÜ İNSANDIR.
İnsanların sevgisi parayla satın alınmaz, alan varsa yanılır, o sevgiler size değil paranızdır, para bitince sevgi biter, GÜVEN VERİN SEVGİ ALIN.
Tabi ki nefsiniz olacak, muradınız olacak, ama insan başkasının da aynı ihtiyacı olduğunu unutmayacak, işte o zaman nimetin tadına doyulmayacak.
Rabbinize saflığınızı göstermezseniz, Allah size baharı niçin göstersin, NAN EKMEK DEMEKTİR NAN-KÖR OLANLARI ALLAHDA GÖRMEZ PİŞMAN OLANA DEK.
İnsanlar paralarıyla değil sevgileriyle yaşar, paranızın hükmü ölene kadar sevginizin gücü söylendiği son ana kadar sürer.
Ben size sevgi tavsiye ediyorum, mutluluk için, huzur, sevinç için, ama siz nefreti seçebilirsiniz, hüzün için, ıssızlık için, kin için, kahır için.
Sevgiyi parayla tanımlayamazsınız, ama parayı sevgiyle tanımlayabilirsiniz, para bir ölçüdür sevgi ölçüsüzdür.
Para ölümlü, sevgi ölümsüzdür, para biter, sevgi bitmez.
Anneniz sizi ne kadar çok seviyorsa, Allah sizi ondan daha çok sever, siz annenize ne kadar hürmet -minnet duyuyorsanız Allaha daha çok duyun.
İnsan hayatı ölümlü yada ölümsüz olabilir, siz hesabınızı hayat üzerine değil sevgi üzerine yapın, emin olun ki o ölümsüzdür.
Siz hayattan ne istiyorsanız mutlaka tanrı fazlasını verir, yeter ki siz şükretmesini ve sabretmesini bilin diğerine verdiğiyle kıyaslamayın.
Fanilerden Peygamberinize ve Atatürk’e sevgi dünyanızda en yüce makamı ayırın, ilki kıyamette şefaatçiniz ikincisi dünyadaki kurtarıcınızdır.
Paranız her zaman cüzdanınızda sevginiz her zaman yüreğinizde dursun ikisini yer değiştirirseniz Rabbinizin de siz bakışı değişir.
Parayla insanın bedenini alabilirsiniz ama insanın güveninin ve sadakatini sadece sevgiyle kazanabilirsiniz.
Nefis helaldir ama başkasının nefsine göz dikmek haramdır.
İnsan herkesi sevebiliyor ama üç kişiye aşık oluyor doğuran yar ve yaradan.
Paranın gönlünü hoş ettiğini sanıyorsan aldanırsın, para sadece nefsi hoş kılar oysa sevginin vicdanında yarattığı huzur cennettekine eşdir.
Kıyamet günü cüzdanınız değil yüreğiniz konuşacaktır. Parayla değil sevgiyle kazandıklarınız size kefil olacaktır.
İbadeti MEKANDA ticareti DÜKKANDA siyaseti MEYDANDA yapmayan, yerlerini değiştiren yada hepsini bir yerde yapanı SEVMEYİN ALLAHA HAVALE EDİN.
İnsan dünyaya sadece sevgiyi yaşamaya değil yaşatmaya da gelir. Sadece size ait olanları değil ait olmayanları severek sevgiyi yaşatırsınız.
Niye neyi neden sevdiğini bilen niye neyi neden nefret ettiğini bilmeyenden önde ve onun öğretmeni olmaya ona sevgiyi öğretmeye hak kazanır.
Sevmeyi bilmeden sevmek gözleri bağlı olarak kıldan ince kılıçtan keskin sırat köprüsünden geçmek kadar risklidir. Suiistimale açıktır.
Sevginin mükafatı cennet düşmanlığın faturası pişmanlıktır.
Mahlukat sevdiği kadar evcilleşir ve insanlaşır. Mahluk olmak yada kalmak istemiyorsanız kapalı kapılarınızı açın sevgiyle tanışın.
İnsanın en büyük hazinesi sevme yeteneğidir o hazineye sahip olan hem dünya hem ahiret hayatını parasız pulsuz irem bağına çevirir.
Bir yaraya melhem olmadan merhum olmak istemiyorsanız güzelliğe meftunsanız sevgiyle tanışın tanrı tüm hünerini insanoğlunda kullanmıştır.
Sevgiye kani olmadan(inanmadan) nefretin kanı ve kini silinmez.
Sonsuz nefret şirktir Tanrı en günahkar insana bile cehennemde cezasını çektikten sonra cenneti bağışlar cezasını çeken düşmanını bağışla.
İnsanı Allah’la aldatan Allah’ı aldatmaz kendini aldatır şeytana alt olur(yenilir).
İyi gününüzde sevgi, huzurdur felaketinizde sevgi hızırdır.
Sevmeyi bilmiyorsanız beceremiyorsanız hayata bir 1-0 yenik başlarsınız ve 2-0 yenik tamamlarsınız sevgisiz insan yaşayan ölüdür.
İnsan sevgiyi annesinden öğrenir Yaradan’da kutsallaştırırsa yârinde doyasıya ve hayali sükuta uğramadan kesintisiz ve tek kişide yaşar.
Nefretiniz sadece gururunuzu ve kibriniz okşar oysa sevginiz onurunuzu ve şerefinizi yücelttiği gibi tüm insanlar sizi kucaklar.
İnsan sevmeden yapamaz nefretinin çoğunluğunda bile sevgideki düş kırıklıklarının hüznü saklıdır. Nefret bu nedenle hüzün kokar.
Her gün nefret kazansa da en son sevgi kazanacak.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.