- 1043 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NE BİR AN ÖNCE NE BİR NEFES SONRA
Kıskanırım bakışlarını ama tahakküm kurmam gözlerine,
.... şuna bak buna bakma diye,şununla görüş bununla görüşme diye,şununla konuş bununla konuşma diye..!
Aşırı kıskançlık sevgiliyi köleleştirir,
Oysa bizim,
Birbirimizi İncitmeyişimizdendirki güven sorunumuz olmadı hiç,olmasında....
Sorunlarımızın üzerini örtmedik hiç bir zaman hep paylaştık, düğümleri çözerek ilerledik..ikircikli diken dolu patika yollarda...
Bir hapşırık boyunca ve bir kez ayağımız takılıp tökezlesekte yürüdüğümüz yolda düşmedik.
Biz hep dedikki,
Herkesin hayatı kendinde kalsın, herkesin hayatında var olanlar acısıyla tatlısıyla kendilerine özel kendilerine göre çirkin yada güzeldir..!
Her şey aslına rücu ediverir...!
Biz biliyoruz ki başkalarının acılarının üzerine mutluluk kurmaya çalışanların mutlulukları mum alevi gibidir...!
Kısalır ama hiiç uzamaz.
O yüzden mum alevi dibini aydınlatmaz...
Bizim alevimiz ise nur ışıktan bir hüzme yolumuz ise az ile yetinen bulduğuna şükreden ve elindeki değerlerin elinden kayıp gitmeden önce kıymetini bilmekle mükellef iki yüreğin benlikten sıyrılıp biz olmayı başarmasıyla elleri gün yirmi dört saat dua da dır sevgiliye...
Her daim elleri semaya açık size dua eden bir eş bir dost bir yaren bir sevgili var ise eğer;
Dünyanın en güzel mutluluğuna sahip olduğunuzu fark etmedinizmi hala.?
DUA’sız üşürmüş yürekler,,
Sen ÜŞÜME DİYE SEVGİLİ DUAM hediyemdir sana her daim...
Bizi birbirimizden ayrı düşünme yanılgısına düşenler kısa zamanda yanılgıya uğradı zaten.
Bizim tek bir ruh, tek bir bedenmiş gibi olduğumuzu fark ettiklerinde böyle bir yükü taşıyamıyacağını anlayanlar arkalarına bile bakmadan sıvıştılar er meydanından...!
Biz birbirimize kızsak bile küssek bile birbirimize sarıldık sarılalım yine…
Faklı farklı anlamalar olmaz şeyler yüklemeyelim düşünce girdaplarımıza,suç suçlu hata veya hatalı aramakla varılmaz ki sevgilinin gönlüne,girilmezki onun en mahrem yüreğindeki mabedine...
Tek bir bakıştan anla/yalım sessiz cümlelerimizi…
Yazıp çizdiğim her gün yüzlerce tekrar ettiğim aşk sözcükleri yine bizim olsun ve ben hep sana söyleyeyim sen yine her zaman olduğu gibi arada bir söyle ve ben yine hep şükür edeyim...
Yüreğini yüreğime tenini tenime ellerini ellerime gözlerini gözlerime teslim ettiğin o günden beri Allahtan Peygamberden ve Kur_andan sonra en kutsal mabedimsin,en değerli nimetimsin,kıymetlimsin...
Ve; bir daha ardına dönüp bakma nerede diye.
Sensiz ayrı tek bir an düşünmeye çalışma bende,
her daim aklımda fikrimdesin unutma, hani olmaz ya;bana hatırlat istiyorum ben unutursamda...
Sözlerimizin içinde anlamlar arama/yalım,
Anın içinde anlamlanalım,
Ayrılmaktan söz edip aşk’ı korkutmayalım aşktan kaçmayalım.
Zaman geçiyor be sevgili,
Şu üç günlük dünyada,
Ucundan yakalayalım, sensiz tek bir an geçmesin ayrı yaşamayalım..
Ben gökkuşağının yedi rengini senin gözlerinde buldum,
Ruhum ile bakışlarına dokundum..
Ne bileyim mesala;
Sen yemeğimizin tuzu ol,
Çayımızın kahvemizin şekeri...
Ben dem tutayım tadınla...
Attığın adımları say her adımının biri ben olayım,
Ne bileyim mesala;
Salatayı ben yapayım peyniri sen dök üzerine kırmızı acılı pul biberi tuz diye serpiştirelim üzerine..
Kapımı sen aç sevgili...
Gecenin bir yarısı susadığında ben baş ucunda senin uyumanı seyrederken uyandığında,
Susadığında,
Sana suyunu uzatayım ama sen nereden anladın diye şaşırma…
İç dünyamızda kapalı kapılara yer vermedik seninle...
Olmadı ya,Olur ya her hangi bir fikir ayrılığına düşersek bir gün onu her zamanki gibi fikir bütünlüğü yapalım mesela…
Üzmeyelim, üzülmeyelim, incitmeyelim. Mesela sürprizler yap/alım ama onu önceden hissed/elim,
Mutluluğumuza
.... sebebimiz sen ol ben pek becerikli değilim biliyorsun,
Sen yine bir gün ağladığında,
.... ben gözyaşlarını yine sileyim dudaklarımla...
Bir bilinmeze ayrı ayrı gitmek aklımızın ucundan dahi geçmesin,
Gidersek aynı gemide yelken açalım beraber,
Hayırlısıyla Son nefesimizi aynı anda, aynı solukta verelim… ne bir an önce ne bir nefes sonra...
Başka duraklar,başka bekleyişler olmasın ruhumuzda…
Çok şey mi istiyorum sevgili...??
Kenan Tiryaki
05 Nisan 2014
00.00
İstanbul
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.