- 993 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ANNELER GÜNÜ HİKAYESİ
ANNELER GÜNÜ HİKAYESİ....
BEBEK ALLAHA SORDU: BANA DEDİLER Kİ BENİ YARİN DÜNYAYA GÖNDERIYORMUŞSUN, AMA BEN ORADA NASIL YAŞAYACAĞİM BU KADAR KÜCÜCÜK VE ,ÇARESIZ HALİMLE?
ALLAH: SENİN ORADA BİR MELEĞİN VAR VE O SENİ BEKLIYOR SANA O BAKACAK.
BEBEK: AMA BEN BURADA CENNETDE ŞARKI SÖYLEMEK VE MUTLU BİR ŞEKİLDE GÜLÜMSEMEKDEN BAŞKA HİÇBİRŞEY YAPMIYORUM VE BİLMİYORUM.
ALLAH: MELEĞİN SENİN İÇİN ŞARKILAR SÖYLEYECEK VE SANA GÜLÜMSEYECEK VE SEN ONUN SEVGİSİNİ HİSSEDEREK MUTLU OLACAKSIN.
BEBEK: PEKİ BEN ONLARIN NE TÜR BİR LİSAN KONUŞDUKLARINI BİLMİYORSAM NASİL ONLARI ANLAYACAĞIM?
ALLAH: SENİN MELEĞİN DÜYANİN EN TATLI VE GÜZEL SÖZCÜKLERİNİ SÖYLEYECEK SANA HİÇ DAHA ÖNCE DUYMADIĞIN ŞEKİLDE, VE BÜYÜK BİR SABIR VE İTİNA İLE VE SENİN MELEÜİN SANA KONUŞMAYIDA ÖĞRETECEK.
BEBEK: PEKİ SENİNLE KONUŞMAK İSTEDİĞİM ZAMAN NE YAPACAĞIM?
ALLAH: MELEĞİN, SENİN ELLERIİNİ BİRLEŞTİRECEK VE NASIL DUA ETMEN GEREKTİĞİNİ ÖĞRETECEK SANA.
BEBEK: BENİ KİM KORUYACAK?
ALLAH: MELEĞİN SENİ KORUYACAK HAYATI RİSKE BİLE GİRSE,
BEBEK: AMA BEN HER ZAMAN ÇOK ÜZGÜN OLACAĞİM ÇÜNKÜ ARTIK SENİ GÖREMEYECEĞİM.
ALLAH: MELEĞİN HER ZAMAN BENİM HAKKIMDA KONUŞACAK SENİNLE. BEN SENİN YANI BAŞINDA OLSAM DA BİLE SANA BANA DAİMA YAKIN OLMAYI ÖĞRETECEK.
O ANDA CENNETDE ÇOK HUZURLU BİR SUKUNET OLUŞTU, VE YERYÜZÜNDEN GÜRÜLTÜLER , SESLER GELMEYE BAŞLADI.
BEBEK: TELAŞLI BİR ŞEKİLDE PEKİ ŞİMDİ EĞER HEMEN AYRILIYORSAM NE OLUR MELEĞİMİN ADINI SÖYLER MİSİN BANA?
ALLAH: ONU ÇOK SADE BİR ŞEKILDE ÇAĞIRACAKSIN... “ANNE”
BU MUHTEŞEM KÜÇÜK HİKAYEYİ BİLDİĞİNİZ TÜM ANNELERE GÖNDERİN ÇOCUKLARI NE YAŞDA OLURSA OLSUN...
(ingilizceden ceviri )