- 520 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İLESAM BAŞKANINA AMASYA ELMASI VERİLDİ.. / Hikmet OKUYAR
=
Ankara, Kızılay, İlesam Genel Merkezinde; 05 Nisan 2014 günü İlesam Şiir Etkinlikleri kapsamında Doç. Dr. Mustafa ERDOĞAN tarafından paylaşılan ’ Divan Şiirinde Sosyal Hayat ’ konulu konferansı da içeren Programın Sunuculuğunu yapan; 5 Yıldızlı Amasya Elması Tanıtımları ile Ünlü Amasyalı Şair, Şiir Yorumcusu, Türkiye Sevdası Kültür Sanat Danışmanı,Amasyaşat Başkanı, Müzeyyen Keskin;
İlesam Yönetim Kurulu Başkanı, Eğitimci Şair, RTV Şiir Programları Sunucusu Mehmet Nuri Parmaksız’a; Amasya Sevdası PROJE çalışmalarına katkıları için 1 Adet Amasya Sevdası ile 1 Sepet 5 Yıldızlı Amasya Elması hediye etti..
’ AŞIK, OZAN, ŞAİR, ŞİİR YORUMCUSU ve SUNUCULARIN BİR ÖZELLİĞİ de TANITIM yapmak; TURİZM KÜLTÜR SANAT ETKİNLİKLERİNE ÖNCÜLÜK ETMEKTİR.. ’ diyen Müzeyyen Keskin; İlesam Üyeleri huzurunda sunuculuk yapmaktan mutlu olduğunu belirterek Amasya Sevdası ile tanıtım yaptığı sürece; Amasya elması, kiraz, ceviz, dut, Şebingülü, Amasya Bamyası, fasulye, nohut, gibi yöresel ürünlerin tanıtımlarına ve özel yetenekli Amasyalılar ’ın ürünlerinin reklamına öncülük edeceğini bildirdi.
Amaya Sevdası ar ge çalışmalarına katkı için Amasya ve İlçelerinin özelliklerini güzelliklerini aksettiren şiirler şarkılar türküler resimler karikatürler ve fotoğrafların; yeni baskılarda değerlendirmek kaydıyla, mkeskin6@hesabına gönderilmesini istedi..
AMASYA SEVDASI proje çalışmalarına, tanıtım etkinliklerine DESTEKLERİ için; AMASYAŞAT Başkanı, Şair, Şiir Yorumcusu, Sunucu, Müzeyyen Keskin tarafından; İLESAM Yönetim Kurulu Başkanı Eğitimci Şair, Mehmet Nuri PARMAKSIZ ’a HEDİYE edilen 5 Yıldızlı AMASYA ELMASI; İLESAM mutfağına kadar gitti oradan servisle konuklara ikram olarak geri döndü. Afiyet OLSUN..
Doç. Dr. Mustafa ERDOĞAN’nın Divan Şiirinde Sosyal Hayat konulu konferansı ardından;
İsmet Bora Binatlı, Ozan Sevdai, D.Turan Düz, Hanifi Işık, Aşık Zebuni
Bekir Yeğlidemir, Cemal Tuzcuoğulları, Sevgi Yücebaş, Mehmet Ergün, Aşık Dudahi, Niyazi Bali, Sibel Unur Özdemir, Veli Zor, Mehmet İler, Abdullah Satoğlu, Necati Özdenhoş, Uğur Bulut, Ali Kemal Parıldar, Hatun Tulin Şenel, Mustafa Erdoğan, Sevinç Doğancan Güven, Cahit Karaç
Rıza Arton, Orhan Vergili, Şakir Susuz, Aşur Alma, Hayriye Çitoğlu
İlter Yeşilay, İbrahim Berber, Sadık Kılıç, Nurettin Gül Ozanoğlu
Nur Ersen, Zeki Dağlı, Hatice Elifçe, Canan Keskin huzurlarında;
5 Yıldızlı Amasya Elması Tanıtımları ile Ünlü Amasyalı Şair, Şiir Yorumcusu, Amasya Sevdası Şiir Etkinlikleri Organizatörü, İlesam Üyesi, Türkiye Sevdası Kültür Sanat Danışmanı, Amasyaşat Başkanı Müzeyyen Keskin tarafından sunulan; 05 Nisan 2014, İLESAM ŞİİR ETKİNLİKLERİ ve Konferans yoğun ilgi gördü..Aşık ozan şairler şiirlerinden örnekler okudular..Şiir Yorumcuları seçtikleri şiirleri yorumladılar.Kutlu OLSUN.
.
Etkinliğe katılan konuklara, katılımcılara ve tebrik mesajı gönderen hayranlara; İlesam Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Nuri Parmaksız nezdinde; şiir yüklü duygularla Şebingülü sunumlarımızla tek tek teşekkür ediyoruz.
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.