- 509 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ MUHTAR SEÇİLEMEDİ...
Oysa Yeni Muhtara ne kadar da güvenmiştik...Bu seçimlerde bütün umutlarımızı ona bağlamıştık..Mahallenin bütün zenginleri,cümbür cemaat arkasında durduk ama olmadı...
Ortaköyün gösterdiği perförmansı bütün Yerleşke gösteremeyince,
Eski Muhtar açık ara tekrar seçildi..Hemde üçüncü defa...
Girme dediler bu yarışa,bulunduğun mahalledeki görev gibisi yok...Dinlemedi kimseyi.. Umutlarım var,daha büyük bir yeri bana çok mu görüyorsunuz,ben daha öteleri hayal ediyorum dedi...
Eski Muhtar hiç durmadı ki, suyun altından treni yürüttü ekibiyle adam...Buda ister istemez seçmeni cezbetti..Adeta büyüledi...Vaatler,eserlere yenildi..
Kazanabilseydi,bütün Ülkede taraftarlar bayram edecekti ama nasip olmadı...Sağlık olsun bir sonraki seçimlere tekrar aday olur...
Mutsuzluğa hiç gerek yok...Nasıl olsa bu mahallede seçilemeyen merkezde Genel Müdür oluyor..Oda ilgi duyulacak bir hizmet...
Tabii çoğunlukta Eski Muhtara güvendi...Adam milyonları peşine taktı aldı götürdü kitleleri peşi sıra..
Demokrasi denilen büyülü nesne bu olsa gerek...Biri kazanacak birileri kaybedecek...AMA EN ÇOK GÜVENİLEN KAZANACAK...
Mahallenin en komik adamı sandıkta oyunu kullanırken, ’YENİ MUHTARA GÜVENİYORUM..’demişti ya...
Bana da bunları yazmak düştü...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.