Funda 2 arkası yarın deneme öykü
En sonunda bu derin üzüntü seni yatağa düşürdü, başlangıçta hafif bir üşütme diye adlandırılan hastalığın hiç de hafife alınacak gibi değildi..
Aile doktorunuz Yalçın gerekenden fazla ilgi gösteriyor kendi özel kliniğinde bütün tahlillerini bizzat başında durarak ilgiyle takip ediyordu.
Yavaş sinsi bir süreçte ateşin günden güne yükseliyor,hiç bir müdahele başarılı olamıyordu.
Annenin kısmen de olsa bu gönül işinden haberi vardı ve doktora üstü kapalı anlattı.
O günden sonra Yalçın sınıf arkadaşı ferda’ya durumu anlatıp yardım istedi. Bu çok iyi olmuştu mesleğinde başarılı bu güzel kadın seni konuşturmayı başardı.
Hiç bir şeyin bunları yaşamana değmeyeceğini anlatıyor, bizzat kendisi her şeyinle yakından ilgilenip takip ediyor sık sık seni bahçeye çıkarıp hava aldırıyordu.
Kısa bir süre sonra artık senin ev ortamında daha çabuk iyileşeceğini düşünen doktor seni taburcu etti.
Bütün gün uyuyor o tatsız tuzsuz çorbaları, kompostoları zoraki de olsa yiyordun.
Yalçın her akşam üstü geliyor sen uyusan da yanında saatler boyu öyle sessiz ve sabırlı bekliyordu.
Günler günleri kovaladı, bir akşam ateşinin düştüğü görüldü; herkes rahat bir nefes almıştı.
Doktor kliniğin bir bölümündeki evine gitmek üzere yola çıkmıştı. Annen ve baban ise birazcık ferahlayıp odalarına çekildiler.
Evin hizmetlisi Büşra tembihlenmişti gelen telefonlara o bakıyor, senin seyahate çıktığını söylüyordu.
Konu komşuya da bir vesileyle hastalığın sari olabileceğini çıtlatıp, gelenlere teşekkür edip kapıdan çeviriyorlardı.
Kedin yatağının ayak ucunda kıvrılmış yatıyordu.
Dışarıda hafif bir yağmur çiseliyor ritmik buselerle öpüyordu camları...
Her yere sessizlik hakimdi, sakin bir gündü; sokaktan da hiç bir ses duyulmuyor, sense mışıl mışıl uyuyordun.
Devam edecek
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.