- 840 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜLE GÜLE SELMANOĞLU
GÜLE GÜLE GÜLYÜZLÜ GÜLEN ADAM GÜLE GÜLE
Güle güle, güle güle, güle güle, git iyi adam.
Güle güle git ,sarıp sarmalayan,ayrıştrmayan, insan kıymetin bilen, insanlıktan nasibini almış adam güle güle…
Güle güle sana güle güle…
Rabbim seni hep korusun inşallah ,gönlü alçak, kibirden uzak adam güle güle…
Güle güle güle, birinci dönemde yapmış olduğu hizmetlerine şapka çıkardığım ama ikinci dönem duraksadığı için sürekli eleştirdiğim, buna rağmen benden kırılıp surat ekşitmeyen ,bu nedenle de insanlığına hayran olduğum adam güle güle …
Güle güle ‘’Başkalarının mutluluğu için kendini kurban eden adam güle güle…’’
Umarım gittin yerlerde hep güller serilir önüne.
Tıpkı bu memleketin insanın önüne serdiğin gibi!!!
Hakkın bu değildi biliyorum ama bunu sen istedin Muhteşem başkan.
İnan bana sen kendin başkanım, sen kendin!
Aldandın biliyorum, merhametine yenik düşüp aldandın bu şehrin aymaz, menfaatçi, hedik suyuyla yıkanmış suratlarına, birde çökelik suyu kadar değeri olmayan ciğeri peş paralık yavşaklarına ama görüyorsun işte onlar değil ,onlar yüzünden kaybeden sen oldun ağabeyim sen!
Keşke yapmasaydın bunu…
Yapmasaydın da bugün üzmeseydin seni sevenleri ve bu şehirden umudu kırılan binlerce koçyiğidi…
Keşke inanmasaydın, önde elini öpüp arkadan kuyunu kazanlara başkanım.
Ve seni uyaranlara da etmeyin çocuklar,’’Yazıktır’’Hikmet’in çol çocuğu var,Ahmet’in ciğerinde kanser, Mustafa’nın yanında kurşun yarası var deyip ‘’KARIŞMAYIN BIRAKIN’’ne derse desin,’’ALLAH VAR GAM YOK’’ demeseydin başkanım..
Demeseydin de bugün yeniden kapısı herkese açık olan o makamda otururken görebilseydim seni...
Çünkü o makamda menfaatim vardı.Rızkımı sen veriyor karnımı da sen doyuruyordun benim(!)
Hadi ordan, bunu nerden çıkarıyorsan dersin belki okurken bu satırları ama bilmeyenler aynen öyle diyecek başkanım aynen öyle!
Menfaatçi,yağcı,yalaka, deyip belki de küfredecekler arkamdan ama sende biliyorsun ki on yılda makamına sadece üç defa geldim.
Birincisinde ‘’Oto galericiler toplantısı için,ikincisinde bir yeğenimin tayini için Üçüncüsünde de büyük bir özveriyle gerçekleştirdiğin tayine Teşekkür için.
Tabi aramızda ki bağı bilmeyenler için geçerli bu satırlarım.
Yoksa bilen biliyor beni çok şükür.
Rızkıma kani olduğum için gerduna mihnet eylemediğimi,eylemeyeceğimi vede sevmediğim insana selam dahi vermeyeceğimi bilen biliyor başkanım bilen biliyor…
Onun içinde Varsın bu yazacaklarım için ne düşünürlerse düşünsünler bazıları…
Hiçte umurumda değil artık bu saatten sonra bu memleketin menfaat için el açıp avuçlarını ovuşturan yalaka takımının söyleyecekleri.
Çünkü doydum ben!Daha doğrusu doyurdular TIRRİKLER!..
Neyse kim ne düşünür ve nasıl yorumlamak isterse öyle yorumlasın bu yazdıklarımı.Onlara kulak asmadan Saadete geçelim biz:
Bana göre siz, siyasi arenada idareciliğiyle birinci dönem için övünülecek ama ikinci dönem için sorgulanması gereken bir insansınız sayın başkanım…
Hemde bazı şeylerin gün yüzüne çıkması için sorgulanması gereken önemli bir isim!
Neden diyorum bunu?
Sizi tanımayıp ta sadece şehrimizi kötü yönetti diyerek dudak büken ve asıl sorunun nereden kaynaklandığını bilmeden kuluçka makineleri gibi dedikodu üreterek önlerine atılacak kemikle mutlu olabileceğini sanan finolar ve ikinci dönem neden yeterince hizmet edemediğinizi birde adınızın sağlam ve şerefli bir insan olarak anılırken bazı şaibelere karışmasının hangi sebeplerden ötürü yaşandığını bu milletin bilmesi için başkanım.
Bilsinler ki; Hizmetlerini bir kenara bırak, insani yönünle bu şehre bir daha eşine rastlanılmayacak, çocukla çocuk, büyükle büyük olan bir şahsiyetin gelmeyeceğini gelemeyeceğini bilsinler başkanım.
Gerçi bu saatten sonra bilseler de boş ama belediyemizde mensubu olduğun partililerin dayatmalarına maruz kalarak bazı olumsuzluklara isteyerek mi yoksa istemeyerek mi göz yumduğunu ve hangi aymazların sana kral çıplak rolü verip kendisini güçlendirdiğini veya sayende güçlendiğini zannederek hava atan ama bugün seni terk ederek başka bir limana sığındıklarını görsün ve bilsin herkes görsün ve bilsin başkanım…
Biliyorum konu uzadıkça uzadı ama sende ‘’İki satırlık adam değilsin ki kardeşim‘’Nasıl sığdırayım seni iki satıra?
İdare edecekler daha okuyanlar.
Aslında hatanın büyüğünün kimde olduğunu sen benden daha iyi biliyorsun da konuşmuyorsun başkanım.Bence bu saatten sonra sana ve bu şehre kıyanları konuşman lazım.Konuş ki kafasını öne eğsin kendisini ‘’Konkort beğin oğlu’’ gibi gören ve makam mevkilerin geçici değil de baki olduğuna inanan kendisini ak kaşıktan çıkmış gibi gören,gösteren insanlar.’’Konuş başkanım konuş’’
Çık ekranlarda aslanlar gibi anlat sana ve bu şehre kıyanları.
Anlat ki ‘’Ayağa kalksın Elazığ!’’
Neyse kıymetli abem,daha yazacak çok şey var ama yazılarım uzun olduğu için okuyamıyoruz diyorlar arkadaşlarım.Onun içinde burda kesmek zorundayım.
Son olarak ‘’İki satırlık adamları musallat ettin ömrümüze ondandır böyle dibe vuruşumuz ‘’ birde bugüne kadar hakkınızda yazdıklarıma kulak assaydınız eğer yürekten akan bu ve buna benzer cümlelere, bugün ne sen,ne seni sevenler nede bu şehir bu halde olmazdı diyor bir kez daha mütevaziliğinize ve insanlığınıza güle güle ,işiniz gücünüz rast gelsin,Allah yar ve yardımcınız olsun, hakkınızı helal edin başkanım diyorum.
Saygı ve hürmetlerimle ‘’Kıratlı günlerde buluşmak üzere’’Esenkalınız.
Az daha unutuyordum ya…şunu iyi bilin ki;Gerek belediyemiz imkanlarını kullanarak gerekse kendi imkanlarınızla yardımına koştuğunuz kişiler başta olmak üzere size gönül verenler daha bugünden başladılar, Muhteşem başkanı ‘’Mumdan arayacağız Mum!Hemde Hanik çayını aydınlatan çayda çıra mumu ile demeye!Dualamız sizinle başkanım…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.