- 1113 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AMASYA SEVDASI Tanıtım GÜNLERİ.. / Hikmet OKUYAR
AMASYA SEVDASI Tanıtım GÜNLERİ / Hikmet OKUYAR
=
Amasya Sevdası Tanıtım Günleri devam ederken, bir yandan da Ar - Ge çalışmaları ile eseri yeni basımlara hazırlama eylemleri hızla sürdürülüyor..
’’ AMASYA ŞİİRLERLE TANITILACAK ’’ diyerek çıktığımız uzun soluklu yolculukta, ’’ Özellikleri ve Güzellikleri ile Amasya ve İlçeleri ’’ konulu ŞİİRLER arayışına girdiğimizde; Kelkit Vadisi, Karadeniz Bölgesi, Türkiye Geneli ile Kafkaslar ve Balkanlar coğrafyasından yoğun ilgi ile karşılaştık..
Amasyalı İş Kadınları, Amasyalı Sanatçı Kadınlar, Amasyalı Üretici Kadınlar başta olmak üzere Amasya Hayranlarından ve Amasya Genelgesi Dostu Canlarımızdan samimi maddi ve manevi destek sözleri alıyoruz..
5 Yıldızlı Amasya Elması Tanıtımları ile Ünlü Amasyalı Şair, Şiir Yorumcusu, Şiir Etkinlikleri Sunucusu, İlesam Üyesi, Amasyaşat Başkanı Müzeyyen Keskin tarafından; ’’ Okuma Seferberliği ’’ kapsamında ’’ Türkiye Okuyor ’’ kampanyasına katkıdan bulunmak için Amasya ve İlçeleri ile Ankara Çankaya’da proje çalışması olarak hazırlanan ve 21 Mart 2013 günü de Ankara Ulus’da Amasyalı Şiir Yorumcusu Mustafa Yasin’e 1 Adet Amasya Sevdası 1 Adet Şebingülü armağanı verilerek başlatılan yayın arzı eylemi çok uğurlu geldi.
01 Nisan 2013 de Amasya Valiliği, Amasya Belediyesi, Amasya Medyası ve Amasyalı Sanatçılar ile STK ziyaretleri sonunda aldığımız teşvik mesajları bizi Türkiye genelinde nerede Amasyalı yaşıyorsa oralara götürdü..
Tanıtım Turizm Kültür Sanat Eseri AMASYA SEVDASI 5.Tanıtım Günleri 27 - 29 Aralık 2013 tarihleri arasında Amasya İl Merkezinde gerçekleştirildi..
Amasya Muhteşemliğinde bir ’’ Amasya 100. Yıl Konseri ’’ davetlisi olarak Programı takip ederek;
Organizasyon Başkanı,
Muammer PALAMUT (kanun) ile
Ömer EKMEKÇİOĞLU (Ud),
Ali DEMİR (keman),
Hüseyin DEVEK (ritm)
Kenan KAYNAR (klarnet),
H. ONUR ERDEM (keman)
Sıtkı ŞENER (ud),
Metin ALPARSLAN (ritm)
Doğan SARAÇOĞLU (ney),
Erdoğan KAYNAR (ritm)
Fatih GÖK (piyano-ud) ve
solist ve koristler;
Mesut KILIÇOĞLU, Zihni AKIN, Rüeyde ÖZTORUN, Seval ŞENER,
Ezgi EKMEKÇİOĞLU, Nilüfer GÖK, Nazan TOZLU, Fatma KAZEK, Gülnihal ÜNAL, Mehtap BAŞKAYA, Nuran AKKOYUN, Ayşe ÇOKÇALIŞKAN, Öznur YILDIRIM, Muradiye KANTARCISERAP DIRIK, Uğur HEKİMOĞLU, Fatma KETEN, Ceyda KAZANCIOĞLU, Nevin ŞAHİN, Muammer ÖZDEMİR, Oktak SARUVANLAR, Nurettin KARADEMİR, İsmail SONDAŞ, Aslan KARTALLI, Nermin SÖNMEZ, Ahmet KOLDAŞ, Sevim YILMAZ, Nurgül CANSEVER, Ruhsar EFE, Ekrem EFE, Elif ÖZTÜRK, Güzin AYMEN, Fatmagül AKDAN’a; Amaya Sevdası Öncülerinden Ertuğrul YEŞİLIRMAK servisleriyle Amasya Sevdası armağan eden Amasyaşat Başkanı Müzeyyen Keskin, Konseri oluşturan yüreklere teşekkür ederek Amaysa Sevdası ile bir kez daha övünç duyuyorum dedi..
Amasyalı Şiir Yorumcusu ve Fotoğraf Sanatçısı Canan Cananca ile birlikte Amasya’da Amasya Sevdası 5. Tanıtım Günleri için Amasya İl Merkezini tercih eden Amasyaşat Başkanı Müzeyyen Keskin; Valilik ve Belediye yetkilileriyle, medya mensuplarıyla, okul yöneticileriyle, özel yetenekli şiir yorumcusu öğrencilerle, özel yetenekli gençlerle, yöre sanatçılarıyla, sanatseverlerle buluşup PROJE bilgilendirmesi ve şiir sohbeti yaptı. Gönül ile Radyo Gül Şiir Programına konuk oldu Amasya Sevdası isimli tanıtım turizm kültür sanat eseri sayfalarından şiirler yorumladı, imza günü tertipledi..
İlçe Kaymakamlıklarına, Belediye Başkanlıklarına, Cumhuriyet Baş Savcılıklarına, Milli Eğitim, Emniyet, Kültür ve Turizm Müdürlükleri ile Halk Eğitim Merkezi Müdürlüklerine ve Garnizon Komutanlıklarına; Amasya Sevdası armağanları gönderen Müzeyyen Keskin yaptığı basın açıklamasında şunları söyledi:
’’ Özellikleri ve Güzellikleriyle Amasya ve İlçelerini; Muhteşem Amasyalılar ile Amasya Genelgesi Dostları katkılarıyla AMASYA SEVDASI kapsama alanında tanıtmaya devam edeceğiz..
Özel yetenekli Amasyalı Öğrencileri ve hemşehrilerimizi tanıtıp teşvik edeceğiz..
Yöresel Ürünlerimizin markalı ve ambalajlı olarak pazarlanıp satılmasına öncülük edeceğiz.. Turizm merkezli il ve ilçelerde Amasyalılar konuk severliğinde ’’ Amasya Evleri ’’ kurarak Amasyalı Özel Yetenekli Kadınların ev ve el işlerini yöresel yiyeceklerini sanatçılarımızın eserlerini ve isimlerini en iyi şekilde tanıtıp Amasya ekonomisin canlanmasına öncülük edeceğiz.
Amasya Sevdası Dostları aşık ozan şair şiir yorumcusu müzisyen bestekar saz ve ses sanatçısı ressam karikatürist fotoğraf sanatçısı güzel sanatlar öncüsü canların Amasyalılar’ ın Fahri Hemşehrisi olmalarına vesile olacağız..
Amasya ve İlçeleri için kalıcı yatırımlar yapanlara saygın hizmetler üretenlere çeşme köprü okul dershane cami kültür sanat konağı yapanlara mahalle köy ve ilçe dernekleriyle sosyal aktiviteler gerçekleştirenlere teşekkürler edeceğiz dualar göndereceğiz..’’ dedi..
İlesam Üyesi, Amasyaşat Başkanı, Şair, Şiir Yorumcusu, Amasya Sevdası Tanıtım Turizm Kültür Sanat Etkinlikleri Organizatörü, Müzeyyen Keskin; Amasya Sevdası edinmek istendiğinde, mkeskin6@adresinden iletişim sağlanabileceğini söyledi.
=
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
Amasya Sevdası Genel Yayın Danışmanı
........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.