KATLİYAMLAR DURSUN ARTIK
OZANCA
SITKI DEMİR
KATLİYAMLAR DURSUN ARTIK
Bana tanrısal kavramlardan bahsedenler her şeyde bir irşatlık bir ders verme olduğunu söyleyenler bir sürü Kızılderili öldürülürken barbar Amerikalılar tarafında tanrımı emretti. Tanrı Emrettiyse katil tanrılarıdır. Binlerce Yahudi Nazi faşistlerince fırınlarda yakılırken Tanrılarımı emretti .Binlerce ermeni Kürt Rum zulme uğrarken öldürülürken soykırım dan geçerken Allah mı emretti binlerce Türk Müslüman yamyamların kılıçlarından geçerken nihayetinde Kerbela da Allahın adına peygamberin soyunu keserken peygamberin izinden gidenler milyonlarca insanlar katledilirken Allah mı emretti.Yavuz Sultan 35 Bin Aleviyi katlederken Allah mı emretti. iş kazalarında öldürülürken ve yine milyonlarcası tümüne yakını inançlı emperyalist kapitalist yamyamların sayesinde dünyanın dört bir yanında acından öldürülürken ses etmeyen. ve varlığından eser göstermeyen Allah. bir kadının karnındaki bebeğini hunharca öldürülmesinden kime ne bir hayır verici bir öğüt kazandıra bilir kime.Daha dün Maraş ta ,Çorumda ana karındaki bebekleri bıçaklayan ve Sivas ta insanları diri diri yakarken Allah mı emretti,Her pisliği yapacan sonrada Allah öyle yazmıştı yada Allah öyle emret ti deyip işin içinde çıkacaksın.Olmuyor olmuyor bunu yapan zihniyet insan donunda olabilir ama insan olamaz çünkü Allah böyle emretmemişti. Bizim kitabımızda insana kıymak yazmıyor Allah yaratıcıdır katliyamcı değil. SAYGIYLA.
AŞIK RONEDİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.