- 1382 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Beni Kalbimden Vurdun...
Bir sabah ansızın uyandım, etrafımdaki tüm renkler solmuş. Ben rüyamda seninle gülerken, sen gideli çok olmuş. Gözlerimden akan yaşları silip perdeyi araladım. Bir de ne göreyim ? Gökyüzü hıçkıra hıçkıra ağlıyor, rüzgar hırsından neredeyse kapıları, pencereleri kıracak.Her yer, her şey simsiyah. Meğer onlar benden önce yasını tutmaya başlamışlar bile.Ya ben, ben ne yapayım ? Giden sevgiliye mi yanayım yoksa yarım kalmış bir sevgiye mi ?
Biliyor musun ? Ben bile seni bırakır giderdim de günün birinde senin beni bırakacağın aklımın ucuna gelmezdi.Sana gitme demedim hiçbir zaman; ama gidersen beni de götür dedim hatırlarsan; çünkü ben seninle doğdum, seninle sevdim, seninle de ölmek istiyorum; çünkü benim her şeyim sensin, her şeyimi kaybettim.Hem de bir daha bulamamak üzere...
Söylesene şimdi kim benim gözlerimde dalacak, kim beni kendinden daha çok düşünecek, kim beni sevecek ? Bilemiyorum belki mecbur kaldın gitmeye, belki bana söyleyemediğin şeyler vardı, belki de gidiyorum demekten korktun; çünkü asla bırakmayacağımı biliyordun.
Beni kalbimden vurdun gittin, HELAL OLSUN; ama bir hoşçakal notunu da mı hak etmedim ? Hani hayal ürünü filmlerde öyle olur ya ? Giden, kalanla yaşadığı günler hatrına ona hoşçakal gibilerinden bir not bırakır; ama biz film çekmiyoruz değil mi ? Gerçek hayatı yaşıyoruz.Öyleyse ben ömürboyu bekleyeceğim, sen ömürboyu gelmeyeceksin........
YORUMLAR
Sevgiler senin gönlünde azalmadığı sürece, sevdiğin nerede olursa olsun onun sevgisi seni yaşatacaktır. o sevgi tohumları kalbine ekilmişse eğer, sevgiyi yeni doğmuş bir bebek gibi itina ile büyütmelisin. büyüsün ki sevgide tek dayanağın olsun. kutluyorum güzel yazını, bize hüzün bıraksa da severek okudum güzel yazını çünkü gönlünden geien yazılar güzeldi.