- 878 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NİSAN YAĞMURU
Yağ üstümüze Nisan Yağmuru.
Çisil çisil, sağnak sağnak yağ. İstiridyelerin ruhuna akıp incileşen damla. Ak tüllerini karartıp seni biriktiren gökyüzünü kurşuni ağırlığından kurtarıp yeniden aydınlatmak için yağ. Canlı ölüleri yeşertmek için yağ. Kuruyup özünü kaybeden, saban işlemez toprak gibi katılaşan ruhlarımıza yağ. Nur-u şavkınla uyanalım.Uyuyan tek bir insan kalmayıncaya kadar yağ. Gönlümüz, ruhumuz, bedenimiz, toprağımız , çiçeğimiz, baharımız, dünyamız ebter olmasın. Hasta ve yorgun ruhlarımız şifa bulsun.
Kahrolan gençliğimize, haram karışan lokmalarımıza, bereketi kaçan sofralarımıza, küfür inen kalplerimize, cahil akıllarımıza, kanı çekilmiş üşüyen bedenlerimize, arzda kaybolan ruhlarımıza şifa niyetine yağ.
Amine Anamızın alnına yağdığın gün gibi yağ.
Rahmet deryasından geldiğin gün gibi yağ.
Doğuda,batıda, kuzeyde,güneyde,
Onsekizbin aleme doğduğun gün gibi yağ.
Baharın müjdecisi gibi, yetimin göz yaşı gibi, ekmeğin alın teri gibi yağ.
Gaflet ateşi ile tutuşan ruhlarımızı söndürmek için yağ.
Miraç’tan döner gibi, Hira’dan iner gibi, Hicrete gider gibi, Kabe’yi tavaf eder gibi,dillerden dökülen tesbih taneleri gibi, fethedilen gönüller gibi, şifalar müjdeler gibi yağ.
Hz.İbrahim(a.s)’ın duası, Hz.İsa(a.s.)’ ın müjdesi,
Şefaatine muhtacız Ya Nebiler Nebisi, Ya RESULALLAH ,Ya Muhammet Mustafa!
Ummanlar arındıran damlalar adedince, açılan tomurcuklar adedince, Sen kokan güller adedince Selatü Selam olsun Sana.
Ey ezel ve ebed mefhumunun tek sahibi Yüce Rabbim,Kullarına rahmet müjdesi inzal buyurduğun damlaların adedince şükürler olsun binlerce nimetlerine.
Yağ Nisan Yağmuru!
Sağnağında sırılsıklam ıslanalım. Yağ ki seni indiren her bir melek dualarımızı, selatü selamlarımızı, arzın semasına-arzın semasından Yüce Rabbin Refik-i
Ala Rıza makamına ulaştırsın…
Ey Nisan Yağmuru yağ ki!
Arınmış, ak- pak varalım Yaradanın Huzuruna…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.