- 16868 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
DEVEYE DİKEN OLAYI.
Bu gün aslında başka bir yazı yazacak ve benim seçim vukuatlarımdan bahsedecektim. Vukuat dediysem öyle sandık başında kavga ya da adli bir vukuat değil..Oy kullanmak için sandığa gidip oy pusulası ve zarflarını aldığım halde oy kullanamaktan bahsedecektim ama bizim face book hazretlerinde seçim sonuçlerı üzerine yapılan paylaşımları görünce ’’ Benim seçim vukuatları beklesin hele’’ Dedim.
Yok yok merak etmeyin seçimlerle ilgili olarak başlayacağım yazıya ama öyle devam etmeyeceğim..Biliyorum artık bu seçim sonuçları muhabbetinden öğğğ geldiğini...Ben de aynı vaziyetteyim esasında ama bunu yazmazsam çatlardım.
Efendim..Seçim sonuçları pek çok kişide bir şok etkisi yaratmış. Özellikle de ’’ Bu hükümet bitti ’’ Diyerek arkasından çalmak üzere teneke hazırlayanlar şu anda tam manasıyla eşekten düşmüş karpuz durumundalar. En hafif ifadeyle ise kendilerini Nasrettin Hoca gibi görüyor ve şaşkınlıkla soruyorlar ’’ Ne yani hırsızın hiç mi suçu yok ?’’ Diye.
Yine seçim sonuçları üzerine Nietzsche’den Ömer Hayyama, Ömer Hayyamdan Ludwig Anderas Feuerbach’a kadar pek çok düşünürün sözlerini paylaşıyor ve özetle ’’ Cahil halka seçme özgürlüğü verirseniz o gider kendi celladını seçer, seçmekle de kalmaz bir de onun kulu kölesi olur ’’ Diyerek bu milletin % 46,5 ine seçimlerden önce olduğu gibi seçimlerden sonra da Cahil diyorlar. Halkı aşağılamak ve aşağıladıkları halktan dönüp oy istemek gibi bir bir acayipliğe imza atsalar da, kendi elleriyle ve daha çok da dilleriyle gönül verdikleri siyasi partilere en büyük zararı vermiş ve istemedikleri, asla benimsemedikleri bu iktidarın oy oranını artırarak iktidarını perçinlemesini bizzat kendileri sağlamış olsalar da bu tutumlarından vazgeçeceğe benzemiyorlar. Bu noktaya kadar kendi bilecekleri iş. Ama iş deve ve diken olayına gelince artık eleştirinin yerini cinsel fantezilerin aldığını görüyoruz. Ancak bu deve ve diken olayını da yanlış biliyorlar
Pek çok paylaşımda ifade aynen şu : ’’ Deveye diken, insana....(Biiippp ) gerekirmiş’’ ( Sanırım bu sözü bilmeyen yoktur.)
O sözün hikayesi ise çok farklıdır aslında:
Cezayir’in sömürge olduğu yıllarda bir Fransız komutan Cezayir’de çölün ortası sayılabilecek bir yerdeki bir kaleye tayin oluyor. Görev yerine gelip görevi devralan komutan kaledeki düzeni kontrol ettikten sonra askerlerine soruyor:
-Bu ıssız çölde canınız hiç sıkılmıyor mu? Mesela canınız hiç mi bir dişiyle sevişmek istemez sizin? Böyle durumlarda ne yaparsınız.
Er cevap veriyor kalenin dışındaki bir deveyi göstererek.
-Komutanım. Şu deveyi görüyor musunuz? İşte ne zaman canımız bir kadın çekse bu ihtiyacımızı bu deve sayesinde hallediyoruz. Sıkıntı yok.
Komutan bir deveye, bir de ere bakıp ’’ Sapık herifler ’’ Diyor ve görevine devam ediyor. Görevine devam etmesine ediyor ama bekar biri olan komutanın da bir müddet sonra hormonları harekete geçiyor. Bu Allah’ın çölünde nereden bir kadın bulsun? Çaresiz o da deveye yönelmeye karar veriyor ve bir miktar ot ve deve dikeni ile birlikte kaleden çıkarak deveye doğru yöneliyor. Amacı devenin karnını doyurmak sonra da yine devenin kendisine duyacağı minnetin karşılığı olarak deveyi halletmek.
Bir saat kadar sonra komutan kale kapısından içeri giriyor tekrar. İçeri giriyor ama haşatı çıkmış vaziyette...Ağzı burnu dağılmış, elbiseleri paramparça olmuş, kol ve bacaklarında yer yer kırıklar ve morarmalar var.
Komutan içeri girer girmez o eri buldurup tüm öfkesi ile parlıyor ona.
-Ulan namussuz. Ben de sizin gibi cinsel ihtiyacımı gidermek için deveyi kullanayım dedim. O kadar ot ve deve dikeni yedirdim bana itiraz etmesin diye ama deve ağzıma sı.tı resmen. Siz bu işi nasıl beceriyorsunuz anlat bana.
Er, komutanın perişan haline bakarak cevap veriyor:
-Komutanım nasıl olacak? Deveye biniyoruz. Şu tepenin az ilerisinde bir kasaba var oraya gidiyoruz. Kasabada piliç gibi kadınlar var. Onlarla gideriyoruz cinsel ihtiyaçlarımızı.
Deve dikeni sever elbette ama deveyi s...n olmaya kalkarsanız ( BAZILARININ YAPMAYA ÇALIŞTIĞI BUDUR. ) ağzınızı burnunuzu dağıtır. Aynen bu gün olduğu gibi.
Seçim sonuçlarına gelince:
Böyle bir muhalefeti olan iktidarın sırtı yere gelir mi hiç? Bence RTE hiiiç hava yapmasın seçimi kazandım diye...Muhalif seçmenlerine dua etsin...Onlar olmasaydı zor kazanırdı.
YORUMLAR
Antistres= Sami abinin yazıları, tabi bu kadar basit değil hocam kesinlikle daha daha derin çünkü hem güldürüyor hem düşündürüyor hem bilgilendiriyor dersimizi de alıp hadi şimdi biraz çalışın köleler ayarına getiriyor bizi sizin yazılar, ben çok uzak kaldım mı ? Evet,özlemiş miyim,evet.Sevgi ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
hocam çok güzel yazıydı yine harika anlatımla çok güzel özetlemişsiniz olayları saygılarımla
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
ben de öğrenmiş oldum
şu meşhur deve ve diken arasındaki ilişkiyi
tebriklerimle
ersinbaşeğmez tarafından 4/1/2014 8:34:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Biraz önce bu sayfada oldukça uzuan bir yorumunuz vardı. Onu niçin sildiniz de bunu yazdınız bilemiyorum: Neticede sizin takdiriniz olduğu için de bir şey diyemem tabii ki. Eğer kalmış olsaydı bir iki satır bir şeyler yazacaktım. Şimdi olmayan bir şey üzerine ne yazayım ki.
Burada ver olan yorumunuz için ise çok çok teşekkür ediyorum
Selam ve sevgililerimle.
sami biberoğulları
Eskiden cazgırlar pehlivanlar güreşe çıkmadan önce '' Altta kaldım diye yerinme, üste çıktım diye sevinme'' Derlerdi...Şimdi iş değişti. Alta düşünce de bağır, üste düşünce de bağır modası başladı.
Hala koyunlar diye bağırıyorlar. İnsan bir kez olsun kendinde suç aramaz mı. Bu nasıl bir egodur anlamıyorum ki.
Selam ve sevgiler.
Kıymetli hocam
Anlaşılan bu gün gününüzdesiniz)))
Size katılıyorum böyle bir muhalefet ve muhalif kesim olduğu sürece bu hükümet 2023 de görür hedefleri olan 2071 de.
Bir önceki yazınızda şarkılardan örnekler vermiştiniz bu yazınızda da fıkralardan eee bu durumda bize de bir fıkra anlatmak düşer.
Anlatacağım bu fıkrada komutan, er ve kadın arasında geçiyor. Fakat sabit bir yer yok dolayısıyla ben de fıkrayı çöl de geçen bir olay gibi anlatacağım. kendi ülkemin askerinden örnek verecek değilim ya kaldı ki bizim komutanlarımızın bu konudaki hünerleri belli ülkenin ve milletin on yılda bir anasın s….tikleri için bende başka ülkenin komutanı ve eri üzerinden anlatacağım.muhaliflerin durumunu.
Çöl de bir akşam, komutanın çadırına bir kadın getirmişler. Komutan erin birini çadıra çağırıp eline bir fener verip. asker ben iş bitirene kadar sen şu feneri tut demiş komutan öyle denemiş olmamış böyle denemiş olmamış kendinde bir sorun yokmuş gibi arada birde feneri tutan er’e düzgün tut şu feneri diye fırça atıyormuş giderek hırçınlaşan komutan ere kızıp ver ulan şu feneri sen geç yap demiş. Tabi er’de uzun zamandır bu işlerden uzak olmanın özlemiyle kadını biraz okşadıktan sonra, lak diye iş bitirmiş. Komutanda kendinden emin bir şekilde, ere dönüp gördün mü şerefsiz fener böyle tutulur.
Şimdi muhaliflerin durumu da böyle kendilerine öz eleştiri yapmak yerine eri yani halkı suçluyorlar.
Saygı sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL tarafından 4/1/2014 5:13:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Bu sefer dikkat edecek olursan yazımı '' Mizah yazısı '' olarak sundum okuyucuya. Amacım mizah yapmaktı biraz fakat sen öyle bir fıkra yazmışsın ki mizahta beni fersah fersah solladın. Allah iyiliğini versin senin e mi? Gülmekten geberdim.
Selam ve sevgilerimle..
Serhat BİNGÖL
Hâşâ sevgili abim ne hadime sizin insanı gülmekten kır iz geçirten mizah yazılarınızın ve esprilerinizin yanın da bizim yazı ve esprilerimizin ehemmiyeti olur. Sizden öğrendiklerimizle bir şeyler yazmaya çalışıyoruz âcizane
Sizin hemen her yazınızı büyük bir keyifle okuyorum hele mizah yazılarınızı ancak iki mizah yazınız var ki resmen gülmekten mide krampları geçirmiştim bir yakın zaman da yayınladığınız yanlış telaffuz etmiyorsam zoofili adlı yazınız ve yine yanlış hatırlamıyorsam gusülüm gusül için adlı mizah yazılarınız benim favorilerindendir halen aklıma geldiğinde gülerim.
Umarım dilerim ve dua ederim ki çok uzun yıllar sizin güzel yazılarınızın keyfini süreriz.
Saygı sevgi selamlarımla.
haklısınız hocam, bir iktidar doğrularının yanında yanlışları bile kabul ediliyorsa bu halkın değil beceriksiz muhalefetin suçudur. 12 yıldır kömür makarna söyleminden başka bir şey üretemeyen muhalefet her seçimden sonra da halkı cahil yerine koymakta.
sami biberoğulları
Kandırılması bu kadar kolay olabilecek bir halkı bile kendilerine inandıramayanlara ne demeli ben de bilemiyorum.
Selam ve sevgilerimle.