BEN KÖYLÜYÜM
BEN KÖYLÜYÜM
Siyaseti duvarımda gerçekten bitirmiştim ama baktım ki arkadaşlar sürekli paylaşım yapıyor dayanamadım.
Herhalde bu son olur,bundan sonra da bir daha yazma gereği duymam...
Şimdi arkadaşın biri, aptal cahil yüzde elli derhal beni silsin demiş..Silip silmeme arasında gidip geldim.
Hani sileceğim de o zamanda kendimi gerçekten aptal hissedeceğim.çünkü aptal cahiller silsin demiş:))Bende cahil olduğumu anlamasın diye silmekten vaz geçtim:)Sonra bir yanlışlık olmasın belki yanlış görmüş,yanlış okumuş olabilirim diye tekrar sayfasına gittim ki yok.Sayfası açılmıyor. Ya kendi kendini silmiş ya da beni engellemiş.Bu makineden de çok anlamam ne olduğunu bilemedim.Her neyse önemli değil.Sonuçda kendi halletti böylece benim cahil olduğumu da anlamamış oldu.
Yine başka bir arkadaş kendisine göre kültür düzeyi yüksek yerleri bazı Partilerin alamadığını paylaşmış.Yanı her halükarda bir cahil göndermesi yapmış.Güzel bir espriydi. Bu tarafı ezeceğini sanarak kendisini ezmiş.
Hepsinin paylaşımını yazmak istemiyorum, aşağı yukarı aynı şeyler.
Arkadaşlar ne olur siz zahmet etmeyin, ben kendimin ne olduğunu biliyorum zaten.Sizin oradan ne gördüğünüz umurumda bile değil.Size yardımcı olmak babında bir kaç satır yazacağım.
Köylüyüm,köylü olmaktan da hep gurur duydum,duyacağım da..Evet şartlar gereği bir üniversite bitiremedim lise mezunuyum.
Hayatta en büyük tahsil,insanın kendi kendisini yetiştirme biçimidir diyorum.Hiç okur yazar olmayan insanlar tanırım,nice üniversite mezunundan daha bilinçli...
Burada kesecektim ama vazgeçtim.Bende insanım, bir başladım mı kolay kolay kesemiyorum:)
Biliyor musunuz sarımsağı gerçekten severim.Tansiyon hastası olduğum için her yemeğe de koyarım.Hele hele cacık ki yazın vaz geçilmezlerim arasındadır. He !boyumda Türk standartlarına göre biraz kısadır.Ben bunu genetik sanıyordum meğersem
gerektiği kadar et yememişim...
Kader kısmet işte hep bir bir Land Roverım olsun istemişim.Nerdee?.... Olsa bile ben onun masraflarını karşılayamam...
Ellerim zaman zaman nasir tutmuş.Hele hele çay biçtiğim zamanlarda derisi soyulurdu.Ne acırdı biliyor musunuz?
İşin tuhaflığına bak ki simidi her zaman çok sevmişim.Ne yapayım ki damak zevkim bu kadar gelişmiş işte.
Vallahi bak, gerçekten inkar etmiyorum, cahilim işte.Opera dinlerken hep gülesim gelmiş,anlamamışım.Ha birde selfie var.
Ola o nedur necedur anlamamki:)
Kısacası siz bana beni anlatmayın ben kendimi biliyor ve bunlardan hiç utanmıyorum,ezilmiyorum...Evet köylüyüm,emekçiyim,sosyal demokratım,dindarım,milliyetçiyim.Ben hepsiyim size ne.Siz kendinize bakın.Nesiz necisiz?Kaybanalar...
Son olarak başarıyı da ,yenilgiyi de hazmedemeyip çirkinleşmek kadar tehlikelisi yoktur..
Her görüşte arkadaşıma saygı duyuyorum...İyi ki varsınız iyiki sizi tanımışım.Yeter ki bir birimize
saygılı olalım.Her şey bir şey olur.Selam ve saygılarımla...
Ayşe Kadıoğlu Yıldız
YORUMLAR
Şimdi,
okuyanların çoğu anlamayacak,
bu ''kaybanalar'' kelimesini hakaret zannedecekler.
Bir bukle açıklayayım ben en iyisi.
Bu kelime,
Doğu Karadeniz yöresinde,
sevimli bir sitem sözcüğü olarak kullanılır.
Zaten yöre insanı,
her cümlenin sonuna,
bir tebessüm esintisi eklemeden yapamaz ki.
Gurur duyuyorum halkımla.
Dünyaya anlayış ve mutluluk penceresinden bakmayı iyi beceriyorlar.
Bu güzel yazınıza çok güldüm.
Gerisini yazmayayım.
Memleketimin cesur kadınları diye düşündüm.
Dürüst kadınları...
Bir tutam hayat tarafından 5/6/2014 7:27:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
asıl mektepli kendini eğiten değil midir. belki herkes fizik kuramları, kimya terimlerini, bilmem matematiğin integralini türevini bilmek zorunda değil. fakat herkesin yaşayacağı bir hayatı ve onu iyi yaşaması için onun içindeyken bile onu iyi çözümlemesi gerekir. çok önemli noktalara değinen bir yazıydı. saygılarımı sunarım
Hepimiz bu ülkenin bire vatandaşıyız.
Sen ben olmamalı ki, farklı düşünceler demokrasinin ve insana verilen değerin en önemli göstergesidir.
insanı insan olarak sevmeyen ve değer vermeyenin gerçekte bir fikri ilmi yoktur.
haklı sözlerle kaleme alınmış anlam dolu bir yazı.
paylaşım için teşekkürler
Siz lise eğitimi aldığınızı kendini bilmez bir kesim tarafından cahil olarak görüldüğünüzü söylüyorsunuz yazınız ise değme üniversteliyi cebinden çıkaracak kadar içi dolu, samimi, onurlu ve doğru tespitleri yakalayan bir yazı.İyiki köylüsünüz bizim gibi şehirli olmaktansa sizin köylülüğünüz daha temiz daha onurlu daha kıymet bilir bir yerde tıpkı yazınızdada söylediğiniz gibi.Çok güzel bir yazı okudum, teşekkürler...
Merhaba dostum
değerli yazınıza yüzde yüz katılıyorum ne kadarda haklı ve mantıklı şeylerdi
her şeyden önce iyi insan olmak gerekliliğini hissediyorum bir anlık yenme yenilme hırsına kapılmaktansa uzun vadeli dostlukların ilerlemesi dahada akıllaca ve güzel olandır diyorum.
ayrıca, her ne olursa olsun insanlığın ön planda olması gerekli bunu unutmamalı kimse diyor herkese hidayetler diliyorum
degerli yazınız içinde sizi kutluyorum.