Yer Gök Duayla Durur
Yarın 30 MART bir milletin kaderini değiştirebilecek büyük tarihi bir gün.Allah herbirimizin ouyunu gerek kendi hakkımızda gerekse bütünümüzü kapsayan devletimizin daim ve bekasını huzurunu adil idaresini sağlayacak bir seçenek olrak hayırlı eylesin.Çalan çırpan değilde helal noktasından ayrılmayan ahlaklı idareciler gelsin.İçimize şüphe düşmeden gönül rahatlığıyla oyumuzu vereceğimiz adayalrıda bu ülke yetiştirsin.Yoksa yanarız alimallah...YANDI GÜLÜM KETEN HELVA halimiz.Allah saklasın.
Ey Yüce Yaradanımız son bir kaç gün kaldığı gün SEÇİMLERİMİZİ kazasız , belasız geçirmek nasip eyle!Kardeşliği esas alan fikirlere saygı duyulan gayet demokratik, hoşgörülü bir ortamda seçimlerin geçmesi her birimizin dileğidir.
Allahım insanımızı feraset sahibi eyle.Gerçekten insani değerlerle donanmış fertler eyle!Rabbimiz bizleri gördüğümüz günden geri koyma!
Allah güzel hayırlı bereketli yağmurları yağdırsın.Susuzlukla imtihan etmesin.Devletimizin daim bekası için dualarımız...Allah sizleri bizleri her türlü çirkin muhataplardan halas eylesin.Varlığımızın sahibi Rabbimize karşı vazife ve sorumluluğumuz var unutmayalım.Yarın mahşerde bütün azalarımız dile gelecek.Allah utandırmasın!
Yarabbi cuma gibi bir güzel gün hediye eyledin bizlere.Bizler bu günün bile kadrini bilmeyen gafil kullarından olmuşuz.Senin rızan en güzeli.Kabrimizin toprağı bizleri tertemiz bir ahlakla dünyada yaşamış bir kul olarak karşılamak istiyor.Sadık yarimiz toprağı müteessir etmeye biz naçiz kulların hakkı mı var?Gel ey insanı kamil ne kalbini , benliğini kirletme!Nefsin seni değil sen nefsine hükmette Rabbinin rızasından çıkma!Zira Allah ameli iyi olan kullarını sever.Rahmet nazarıyla bakar.
İnsanı Kamil eşrefü mahlukat Allahım cümlemizi iyi insanlarla karşılaştır.Bizleri gerçek yüzünü göstermeyen arp niyetli kişilerden muhafaza eyle.Rabbimiz Sen yücesin ve malda, canda senin emanetin.O’na iyi bakmak bizim asli görevimiz.İnsanların gerçek ahlakla donanmış kişiler olması için onlara şuur ihsan eyle!
Şantajsız, montajsız, yasaksız, kasetsiz tertemiz bir duru güne merhaba demek hayal oldu.Rabbim memleketimize Cihana sulh versin.Dirlik düzenlik versin!
Amin...
ZEHRA ÇELİK-2014-MART