unuttum artık..
**Unuttum başkası var artık. unutuyorum seni aşkın damarlarımdan akıp gitti döküldün benden dağıldım bu gece aşkımızın son izleride kayboldu avuçlarım bi daha asla o günkü gibi terlemiycek neden böyle yaptın ki sevmiycekmiydim seni niye böyle yaptın belki sakin bir insan olduğum içindir ama artık deiştim tam şuanda bi elimde kalemim diğer elimde sigaram her cümlemde bir iç çekiyom sen yokken o yaktı bağrımı o gezdi damarlarımda sigaramın külü dökülüyor kağıdın üstüne artık sayfalarım kirli tıpkı ellerim gibi hayatım kirli kalbim senden sonra hep kinli korkuyorum ama hayattan çünkü bi amacım yok şu bir kaç yılım var aslında o bir kaç yılı yaşamasamda olur fazla deil bir dakikamı alır ölümüm siyah gözlerin gelir aklıma gülüşün vazgeçer gibi olurum belki umudum yeşerir sonra yalanların gelir aklıma bana söylediğin son sözler ve bi an bile düşünmeden basarım tetiğe fazla deil en fazla 3 5 yıl akıllarda kalırım benden sonra yeni birileri çıkar onu seversin benim bedenim toprak olurken sen gelin olursun belki zaman gelip geçer çocuklarınız olur belki birinin adını İbrahim koyarsın yada ne saçmalıyorum ya aklında bile kalmam insan oğlu nankördür güzelim seninle alakası yok seversin anlamaz hani senin için ölürüm diye palavracılar olur ya gidip onu severler ama gerçekten öleni sevmezler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.