- 1000 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Hakaretin Böylesi...
Malum bu gün TÜRKİYE CUMHURİYETİ ve TÜRK HALKI için büyük ve yoğun bir gündü. Aylardır sürdürülen seçim yıkım çalışmaları 30 MART 2014 tarihi yani bu gün itibariyle nihayete erdi. Şahsen ben oy kullanmadım çünkü hatalı kusurlu bildiğim tarafı olan insan için oy vermiş olsam ALLAH bunun hesabını mutlaka soracaktır. Ancak yurdum insanı bu gün sandık başındaydı. Doğruya yakın gördükleri kimse mührü ondan tarafa bastılar. Ve teamüller gereği neyse ona göre hareket ettiler. Yalnız bir tek camia işin suyunu çıkardı yine her zaman olduğu gibi.
Bizde iyi bir söz vardır ’’yenilen pehlivan güreşe doymazmış’’ Bunlar ne kadar mağlup olsalar da yıllardan beri alışılagelmiş tavırlarını hala değiştiremediler. Bu ülkenin rahatını kaçırmak için ne lazımsa çekinmeden uygulamaya koymayı kendilerine şiar edinmiş durumdalar. Olay çıkarmak için yapmayacakları iş, yatmayacakları çamur yok alimallah! Ama TÜRK MİLLETİ her defasında hatırlatıyor artık geçerliliklerinin kalmadığını. Tabi anlayana...
Bu halk kuru gürültüye pabuç bırakmıyor anlayın artık. Gelelim beni rahatsız eden esas mevzuya. Duyunca sinir harbi yaşadım yine. Olur da bu kadarı da büyük cesaret dedim kendi kendime. Siz kimsiniz de bu seçim sonuçları ’’KIRSAL KESİM den gelen neticeydi.Yavaş yavaş sandık açılımı şehre doğru kaydıkça sonuçlar da değişecektir’’ diye bir açıklama cürretini hemde yetmiş milyonun önünde yapabiliyorsunuz hayret doğrusu! Şunu mu anlamalıyız;
’’Bu halkın cahil cühela kısmı aslında bunların pek bir geçerliliği yok Esas olan şehirde yaşayanların oyudur, biz buna bakarız’’ İşte bu konuşma çıldırttı beni ya hu Düne kadar kapı kapı dolaşıp oy istediği halktan ret cevabı alınca bu halkı ikinci sınıf vatandaş ilan etmeleri! Sözde demokratik düşünceli arkadaşlar! İnsan sınıf ayrımıdır bu MİLLİ İRADE yi hiçe saymaktır!
SORARIM ŞİMDİ HEPİNİZE
Kendilerini aydın kesim ilan eden bu camia; kırsal kesimi peşine takıp sokak sokak hak aramadı mı bu ülkenin sokaklarında? Hani bu camia işçi hakkı diye slogan atıp yakıp yıkmadı mı ortalığı? Hani bu camia şehit analarının dizleri dibinde timsah göz yaşları dökmedi mi ki geçmişte Şimdi kalkmış bu kesime avam muamelesi yapar. Sizin mekteplerde eskittiğiniz bölücü faaliyetler için geçirdiğiniz vakti bu kırsal dediğiniz kesim umutlarıyla çarıkları altında ezer geçer yol diye. Öğretilmişliğin öğrenmişliğine esir olan sizler, ne vatan aşkını ne de birlik beraberliğin ne demek olduğunu, değil 10 sene 40 sene de mürekkep yalasanız anlayamazsınız. Tarihi kara sayfalara gömen sizler,yıllarca yeni bir tarih düzmecesiyle bu milletin geçmişini, dinini, örfünü ,adetini unutturmaya çalıştınız ama demek dersinize yeterince çalışamadınız ki pek başarı sergileyemediniz .
Uşaklık ettiğiniz merciiler en nihayeti insan menşiili. Aklınıza getiremediğiniz var olan tek gerçekse bu büyük millet YÜCE ALLAH tarafından sahipleniliyor aksi olsa çoktan bu milletin köküne ot tıkardınız . Siz ne yaparsanız yapın hangi oyuna başvurursanız vurun YÜCE ALLAH sizi hiç bir zaman müyesser kılmayacaktır . Sizin bu yaptığınız milli iradeye hakarettir halkı küçümsemektir!
Şimdi derhal bu KIRSAL KESİM diye küçümsediğiniz Yüce TÜRK MİLLETİ nden özür dilemelisiniz.
Yasemen Akyürek
YORUMLAR
Oy kullanmaya gittiğimde gördüğüm halkın AKP'ye oy vermek için geldiğini anladım.
Nasıl mı?
Sürüleşmiştiler.
Kulakları duymuyor,
bir ayak sesine kulak kabartıp nereye sürüklüyorlarsa gidiyorlardı.
Bilinçli aydın kişiler bu partiye oy vermedi.
Bu aydınların oylarına bile göz diktler,
şaibeler,
seçim yerlerini basmalar, elektirikleri kesmeler gırla gitti.
Her halk lâyık olduğu yönetimi seçer,
demek ki buna lâyıklar,
hayırlı olsun.
Neler yaşayacağımızı,
ilerde inşaallah göreceğiz.
Allah yar ve yardımcımız olsun..