- 763 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Uzatmıcam Saçımı...
Saçımı diyorum..uzatsam mı ki acaba?en az 6 ay ister uzaması..o da alt tarafı kulak hizama gelcek..iyi ...hadi geldi..sonra? ya sonra? (Ne yaparım senden sonra..acımadan geçer yıllar ..zamanla yalnızlık başlar..alll..sevgini de alll..Ajda ne de güzel söyler bunu..:)…..) neyse işte ..fönle uğraş dur..kendin yapmaya kalksan olmaz..kuaför gibi yapamıyorum..ondandır uzun zamandır saçım miniminnacık..hadi vakit buldun gittin kuaföre..otur orda kadınlarla karşılıklı süzül dur..sen yüksek sesle şarkı söyledikçe ,sağa sola laf attıkça kasım kasım kasılan ve seni eleştirel kısık gözlerle süzen süzüm süzüm hatun kişiler….komikler ..komikkk…sırf rol…rahat olun rahat canım..hoşgörülü olun bide dimi yani..diğer taraftan da kuaförün de seni onlara tanıtma çabası..hehehe..hep böyledir abla..şirin mi şirin..:)))..bana ne uzatmıcam..bol jöle..yapıştırıp durucam ..arkalarını da tiftik tiftik yapmaya devam …seviyom ben böyle saçımı..kuaföre gitmekten de kurtuldum..aslında iyi çocuklar..arasıra gidip hatır sormalı yine de..beni görünce sırıtıp duruyorlar..bi de hepsi ilgi bekliyor..abla ya..iyike geldin..sen var ya çok pozitifsin ..hep gülüyoz sen gelince..heeee..iyi iyi..sonrada enerjimi emiyorsunuz.. .sizi gidi enerji vampirleri..eve gelip bahçedeki ağaçları kucaklayıp duruyorum tüm gün atacağım diye negatifi..ağaçları iyi sulamalı bu yaz..görevleri var bana karşı .sağolsunlar…gidiym suliym bari biraz…………….
YORUMLAR
Aslında o ağaçları sular gibi sunmak ister insan pozitif enerjisini de gözünde anlamı olmayan işler ve konuşmalarla vakit geçirenlerin anlamsızlığı tutukluk yaptırıyor yürekte. Kim bilebilir ki o saçını fönletirken varlığından rahatsız olduklarımızın, hayatın içinde karşılaşıp sevdiğimiz insanlardan olmayacağını...
Ama kısacık ve fönsüz saçlar da güzeldi, ruhun saflığını yansıyor sanki ...